HOŞGELDİN KAHVALTISI

>> 5 Ocak 2015 Pazartesi













Sevgi o kadar güçlü bir duygu ki, yarış edeceği hiç bir rakibi yok bence..Önüne kattığı her engeli aşacak kadar kuvvetli.. 
Başka zaman olsa parmağım kımıldamazdı  bilirim ben kendimi..
İnsanın hayatında fedakarlığı sonsuz olan insanlar var ya.. Ve ben değil parmağımı, tüm bedenimi ruhumu enerjimi son zerresine kadar adıyorum yeğenim için...

Oysa Ruh öyle dolu.. beden taş kadar ağır !! dil çoktaaan susmuş ..
Anlamak çok zor şu  olanı biteni..  Sulara anlattım.. havaya anlattım.. duvarları titrettim.. 
Sadece kendi sesimi ben Duydum ......
Sanırım Kolay Olmayacak....

BUGÜN KEMOTERAPİ  İLK GÜNÜ... ( Dualarınızı eksiltmeyiniz ))


------------------------------------------------------------------------------------

İstanbul buzzz gibi...az görülür soğuk ve fırtınalardan biri daha yaşanıyor.. Alışveriş için dışarda gerçekten zor saatler geçiriyorum..Trafik,, delice tipi,, rüzgar..buzz gibi hava çok yoruyor beni..
İki saat sonra Eve giriyorum.. sıcacık bir ıhlamur kokusu sarmış etrafı.. Karanfilin keskin kokusu ruhumdan içeri giriyor misler gibi..yardımcım hazırlamış, zencefilimi de eklemiş..ne iyi geliyor.... hem de nasıl..
Bir yandan daha nefes bile almadan, yarış halinde ayıklanacaklar..pişecekler.. sıraya girip hızla hazırlanmaya başladı..sabah erkenden başladığım hazırlık akşam 11.e kadar sürdü..
..................Tüm bu koşturma Yeni yıla bir gün kala Danimarka'dan gelen kardeşimin oğlu Timur'a Hoşgeldin ve Veda kahvaltısı içindi..
Noel tatilini fırsat bilen yeğenim sayılı günlerinden birini de bizimle geçirdi..
Danimarka zaten karlar altında ,birde İstanbul'a yağan kar bizi gülümsetse de Timur'u hiçde gülümsetmemişti :))  Beykoz'da site içindeki evleri de karlar altındaydı !!
 Geldiklerinde otoparkta ki arabalarının üzerindeki kar , Şaka gibiydi !!!

Ailecek sıcak saattler yaşandı. hasret giderildi..Masa tamamen Timur için hazırlandığından, sadece onun özledikleri yapıldığından dakikalarca yemekler seyredildi :)) Resimleri çekildi.. 
Timur'un  özledikleri her zaman aynı, halasının specialleri de değişmiyor zaten..
Ama halasının da hakkını yemiyelim lütfen..
her türlü sarma, dolma, ıspanaklı börek, havuçlu yoğurtlu salata,el emeği kurabiyeler, cupcakeler, pastalar. en önemlisi hepsi bir günde tek başıma hazırlandı !!! 
Yardımcım ve hiç kimseler  adetim üzre mutfağa giremiyor ..O sadece evden sorumlu..

Benim ki Yeğen aşkı efendim..

Sevdiklerimizle nice güzel günlere.....

32 yorum:

kalpkurabiye 5 Ocak 2015 13:04  

ablacım Rabbim yar ve yardımcın olsun inşallah.
geçmiş olsun :(
temennim yine eskisi gibi gözlerinin gülmesidir..
hasretle sarılır, öperim.

TATESAL 5 Ocak 2015 13:53  

Ellerine sağlık arkadaşım,şanslı yeğen kahvaltısı süper...
Dualarım seninle rabbim acil şifalar nasip etsin...

tatlıhayat 5 Ocak 2015 15:24  

Canım benim acil şifalar diliyorum bilirim kemoterapiyi bende oldum şu sıralar kızkardeşimde oluyor .Ben ilk günlerde neden ben diye çok sordum ama bunun bir cevabı yok....hayat işte insanız benim başıma gelmez dememek lazım bu arkadaştan korkmadığını göstermen lazım moralli ve iyimser olarak yaklaşmamı dilerim.Allah herşeyin en güzelini bilirbirazda tevekkel olmak lazım.çok konuştum .sevgiler

NzlGl 5 Ocak 2015 16:39  

Ellerinize emeģinize sağlik. nUnU klasiklerini seyretmeyi ozlemisiz.
Dualarim sizinle

Gamze Esra Ersöz 5 Ocak 2015 17:25  

Ne güzel mutlu bir gün geçirmişsiniz.Böyle günleriniz daim olsun.Tek çocuk olduğum için maalesef yeğen sevgisini hiç yaşayamayacaklardanım :(

Nilgün Torunoğlu 5 Ocak 2015 18:35  

Senin yılbaşı masaların ünlüdür zaten Nunum . Yiyeceklerinin tadından hiç kuşkum yok gördüklerim benim için yeterli ipucu veriyor zaten...
Kemo ise şifa için şart , illet hastalık sana yakışmadığını anladı zaten alıp başını gitti değil mi cancağızım. Geride kalanı da kemo tertemiz yapacak , oldu bitti .
Seviyorum seni güzel hatun . Öptüm 😘

Bulbulunyeri 5 Ocak 2015 19:54  

Bu güzel sofraya hayran kalmamak mümkün mü? Yaşadıklarına rağmen böylesine incelikleri, güzellikleri hazırlayan halayı Timur sevmez mi? Benim güçlü, sevgi dolu arkadaşım her şey gönlünce olsun. Bunu da atlatacaksınız inşAllah ve masal devam edecek, tüm sevenleri tarafından zevkle izlenmek üzere.
Sevgiyle kal.

Unknown 5 Ocak 2015 23:34  

sevgili nunucuğum,bloglardan uzak kaldım.rahatsızlığını yeni öğrendim.acil şifalar diliyorum.çok geçmiş olsun.dualarım seninle .kucak dolusu sevgiler....

Adsız 6 Ocak 2015 00:43  

keske yormasaydiniz bu sefer kendinizi , okurken ben üzüldüm...gecmisler olsun ALLAH yardimciniz olsun

Miskokulu Lezzetler 6 Ocak 2015 10:55  

Önce ellerinize sağlık bu güzel sofra için sonrada acil şifalar diliyorum dualarımın bir köşesinde sizde varsınız kemoterapi sizden korksun neşeniz hep devam edecek ben eminim çok sevgiler ...

Adsız 6 Ocak 2015 11:53  

Nunu
Bitsin ve gitsin bu sıkıntılar başınızdan
Alev

Adsız 6 Ocak 2015 13:34  

Internet havadan berbat buralarda nunucum
Yorum bırakamıyorum sana
Tüm bildiğim duaları yolluyorum anbean . Mutlu haberler almak nasip olsun . Bu yolları bilenlerden biri olarak sakin huzurlu akıllı üretken cesur bir yol izlemen lazım diyeceğim ama sen cümlemize ışık olduğundan eksik kalır bu öneriler sana . Allah yolunuzu açık etsin şifalar Üzerinizde olsun hiç üzülmeden gelsin geçsin.
Masanda ne yazayım ben şimdi Allah bizede nasip etsin yamacına oturmayı şahane az kalır maşaAllah ***
Elif |

İçimden Geldiği Gibi 6 Ocak 2015 14:13  

Herşey gene çok güzel.En çok kardan adamları sevdim ben. :)

mutfagabuyrun 7 Ocak 2015 11:25  

acil şifalar diliyorum canım.masa menü harika.ellerine sağlık.sevgiler.

Adsız 7 Ocak 2015 15:04  

O güleryüzünle bize yine masallar anlat bi yine doymayalım istanbulu gezmelerine anlatmalarına tatlı diline Aşkın'a tutkularına nunucuğum. Şifalar olsun yüce Allahtan geçmiş olsun canım YILDIZ

ufukmutfakta 7 Ocak 2015 17:05  

Kolaycacık geçsin inşallah. Bildiğim kadarı ile tamamlayıcı tedavi. Olması gerekiyor. Bu da bitince pırıl pırıl bir yeniden doğmuşluk ve gelsin İstanbul gezileri.... Bizde buradan izleriz seni. Kocaman sevgilerimle..Not: Yılbaşı kahvaltısına ise söyleyecek söz yok.. her zamanki gibi harika...

caferengigül 7 Ocak 2015 21:02  

Senin için herşey çokkkkk çabuk ve çokkkk kolay geçsin sevgili Nunu. Biliyorum "bu da geçti gitti " diyeceksin.Güzel haberlerini bekliyorum.Sevgiler.

ülkü 8 Ocak 2015 23:47  

Sevgili Nunu, çok uzun yıllar blogunuzu sessizce takip ettim. Paylaşımlarınızla sofralarımı tatlandırdım. İki yıl önce minik yavruma lösemi dediler. Hayatımız o gün farklı bir dönemece girdi. Doktorumuzun deyimi ile anayoldan cıkıp tali yola girdik. Sonra tekrar ana yola döneceksiniz ama yaşadıklarınız size çok şey öğretecek demişti. İki yıllık hastane, kemoterapi, ışın vs vs... Hastalık zordu ama biz güçlüydük. Çünkü yalnız değildik, dostlarımız bizi sarıp ayakta tuttular... Anlatacak o kadar sözüm var ki... Size yalnızca güzel düşünün diyeceğim. Evet bir hastalık geldi ama bu hastalığın size gelmesinin bir sebebi vardır. Çünkü siz güçlüsünüz, eski sağlıklı günlerinize kavuşacak ve bu hastalıkla savaşan başkalarına destek olacaksınız. Bilgilerinizle başka canlara yardımcı olacaksınız. Kemoterapi sürecinizde lütfen moralinizi yüksek tutun. Hijyene çok çok fazla dikkat edin. Nerede tedavi alıyorsunuz bilmiyorum ama ülkemizde çok bilinçlendirici bilgiler verilmiyor. İnternete girip doktorculuk oynamayın. Hastalık yoktur hasta vardır. Siz ve sizi seven can dostlarınızla bu günlerinizi atlatacaksınız. Hiç bitmeyecemiş gibi görünen bu günler bitti gitti olacak.Hastalık aynı değil ama konusmak ya da edindiğim bilgilerden bahsetmemi isterseniz lütfen benimle çekinmeden iletişime geçebilirsiniz. Size uzatılan bütün elleri güçlüce tutun çünkü o eller sizi sevenler tarafından uzatılıyor. siz degerlisiniz. Dualarımdasınız... dua ve sevgilerimle mutlu sağlık haberlerinizi bekliyorum.

Unknown 9 Ocak 2015 10:00  

Ellerine saglik NuNu çok sansli bir yegen senin sevgine dokunabildigi için, Allah yar ve yardimcin olsun sevgili NuNu, hep mutlu ol.

Adsız 9 Ocak 2015 17:32  

Gördüğü yaşadığı herşeyi hayırlara yoran morali akıllı Sağduyulu vicdanlı nunum benim. Yine darboğazlardan geçmekte kocaman gönüllü gemin. Yükün ağırmı ağır huzur dolu limanlara varırsınız umarım. Ülkü Hanım'a katılıyorum bende bilirim bu dikenli yolları. Ilk baştan zor kabull ediyorum sonra her tedavi gibi yoluna girecek zorluklar .bir bakmışız istanbul delisi bu güzel kadın martılarla dans edip rüzgarıyla yelkenlerini açacak. Bize istanbul Masalları yazacak. Ayak izlerini bize bırakıp nice sevdalar yaşayacak. Herşey güzel olacak çünkü seviyor ve bunu yürekten istiyoruz. Allah büyüktür şifaların en tezinden çare bulun inşallah
Necla

Masan hazırlıklar Gözlerimi yuvasından çıkardı vesselam )))))

Dostbahcesindenlezzetler 10 Ocak 2015 06:59  

Bir an once sagliginiza kavusun insallah..umarim kemoterapi sonrasi cok zorlanmazsiniz..sevgi ve saglik dileklerimi yolluyorum..masaniz herzamanki gibi super ahh o yegenler onlarin yeri hep baskadir..enerjiniz hic bitmesin :))

HUYSUZBALIK 10 Ocak 2015 22:54  

Dualarım seninle güzel Nunucum... Sevgili hayat dolu güçlü kadın. Eminim bunu da atlatacağına. En güzel enerjilerimi gönderiyorum sana. Sevgiler.

Adsız 11 Ocak 2015 01:16  

Allahım korusun esırgesin kayırsın. Çok üzgünüm bende bu haberlere. Yıllardır gülen bir yüzün ve yüce bir kalbin masalında keyifle hayranlıkla takipteyim. Aklım kalbim sizde Allah şifalar nasip etsin inşallah yormaz üzmez bu günler sizleri. En kısa zamanda sevenlerine bize ailene kavuş nunum. Bu masal Diyarında hep bizimle ol emeğine eline sağlık canım.

Fatmanur Özer

made in funda 11 Ocak 2015 17:14  

CANIM NUNU.YORUMU GÖRÜNCE NASIL SEVİNDİM.UNUTULMAMAMAK HARBİDEN ÇOK GÜZEL.BU YIL 1 OKUTUYORUM,BEBEKTE OLUNCA BLOĞU İBRAZ BOŞLADIM.AMA İLK FIRSATTA TRİF EKLEYECEĞİM İNŞALLAH.EĞER İNSTAGRAMIN VARSA EKLEMEK DE İSTERM.BENİM Kİ yusuf_boram
sana da mutlu yıllar canımcım.sevgiler....

Hatice 15 Ocak 2015 11:53  

Çok geçmiş olsun canım, acil şifalar diliyorum. Sevdiklerinle birlikte tekrar güzel sofralarda buluşman dileğiyle... sevgiler...

Adsız 15 Ocak 2015 22:59  

Sessiz izleyicilerinizdenim hep dualarımdasınız selamlar

FATMA ÇELİK 17 Ocak 2015 13:00  

Her sunum ayrı bie guzelş ellerinize saglık

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri 5 Şubat 2015 22:53  

Canım Nunum her şey çok güzel olacak inan buna. Sevgiler kocaman ...
Geçmiş olacak ve geçecek gör bak ...

bilge 13 Şubat 2015 12:08  

Çok geçmiş olsun dualarım sizinle hiç moralinizi bozmayın sizin bünyeniz hastalandı sizin bünyeniz hastalandığı gibi iyileşecek..herşeyin çok güzel olması dileğiyle sevgiler..

MUTFAKISTAN 8 Mart 2015 18:57  

canım benım cok gecmıs olsun aramak ıstedım arayamadım senı
Bılıyorsun bende kanserı yendım o surecte kımse ıle konusmadım gorusmedım bloguma yazmayı bıraktım
senı cok ıyı anlıyorum belkı gorusmek ıstemezsın dıye aramadım moralını bozma kemo sonrası bılıyorum saclarım kaslarım gıttı aynaya asla bakmadım kendımı gormedım ama bak bıttı gıttı darısı basına ınsallah senın guzel yuregın aldıgın dualar karsılıgını bulacak sevgıler

deniz 26 Nisan 2015 11:02  

Enerjinize,hayata bakis aciniza ,aile hayatiniza ve tatli dilinize tatli dilinize gipta ederek,zevkle takip ettim sizi hep,ama uzuuun zamandir bloglarla iliskim kalmamisti. Ara ara hic bir bloga bakmaz sadece sizinkini yoklardim yeni yaziniz varmi diyerek.Yine aradan epey gecmis ve uzak kalmisim ki simdi girince yazinizi okudum ve oturup kaldim. Siz bu enerjinizle,güzel kalbinizle bunu yenecek ve cok sevdigiz esinize ve yavrulariniza bu stresli günleri unutturacaksiniz insallah,buna yürekten inaniyorum. Simdi cok sevdiginiz Istanbul'unuzun ennn güzel,ennn renkli zamani... insanin ömrüne ömür katacak cinsten yani,sizinde ömrünüze ömür katsin,Rabbim acil sifalar versin insallah.

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP