GÜZEL GÜNLER SANA GELMEZ ! SEN ONLARA YÜRÜYECEKSİN !

>> 13 Mart 2015 Cuma











Evet ! Güzel günler sana gelmez ! Sen Onlara yürüyeceksin !

Bende öyle yaptım zaten .. Bu resimler  o günlerden :)

Son iki buçuk ay, her türlü zorluklarla ilerledi durdu, ama biz de  yerimizde durmayı seçmedik.En azından BEN seçmedim !
 Hastalık sağlık güzellik zorluk vs.. her şey bizim için değil mi zaten  ?
O sebeple Bırakın kabınızı hayat doldursun.. Gereksiz çabalar içinde olmayın derim, hele gereksiz EGO vE hırslara hiç yeltenmeyin bile.. 
SON SÖZÜ HAYAT SÖYLER !

Siz şükür ve şükranla  her sabah kalkın sadece ve sadece  insanlığa doğru yürüyün .Neyi görmek isterseniz öyle davranın, sevgi bulaşsın hayatlara, huzursuzluk kaygı umutsuzluk bırakın kalsın oldukları yerde..
Kurtarıcı falan da beklemeyin ! Yok öyle biri ! Taşın altında ki hep sizin elinizdir bunu da unutmayın ! Hayat cesaret oyunudur derler , cesareti olmayan hep seyreder ...
Korkmayın ! Gücünüz iradeniz daima içinize..Yeter ki hep kendinize sıkıca sarılın ! İçinizdeki güç maneviyattır !
HER ZAMAN KORUNUYORUZ İLAHİ GÜÇ TARAFINDAN..BUNA SIĞININ YETER..

YANİ  BENİ SORAN DOSTLARIM :

BU YAZDIKLARIMIN ANLAMI  DİMDİK AYAKTAYIM MESAJIDIR  !! :)))

Yakında gel  gez gör Ve  hatta pişir yapıcaz...

Bizi soran dostlar : Biraz daha yol var .. Nisanda  bahar yaşarız dualarınız ile ..
VAROLUN...


34 yorum:

akasyakokusu 13 Mart 2015 19:38  

Bloglistte gördüm..Hoşgeldin Nunu'cum..Sağlık sıhhat dolu günlerin olsun.

sansyorumu 13 Mart 2015 23:21  

Tüm dilekleriniz için teşekkür ederim. Sayfanız harika kolaylıklar dilerim.

Çınar 14 Mart 2015 01:12  

NİSANDA BAHAR YAŞAYACAKSIN NUNU'M, DUACIYIZ.

SEVGİLER CANIM

hulyadalaman 14 Mart 2015 12:16  

Güzel günler gelecek çok kısa zamanda. Tüm dualarımız sizinle Pozitif enerjiniz her zorluğu yenecek. Sevgiler

Adsız 14 Mart 2015 14:44  

yeni yazinizi görünce cok mutlu oldum , gülen gözleriniz hep isik sacsin...

gultasarim 14 Mart 2015 15:41  

insallah bahar tüm insanlığın gönlüne gelsin .

Adsız 14 Mart 2015 15:42  

İyi haberlerinizi bekliyoruz.Dualarımdasınız. Aysel G.

Adsız 14 Mart 2015 17:25  

Hayat felsefen inadın direnişin hep insanlık adına kocaman örneklerle dolu Yürekli nunucum. Tabiiki güzel günlere yürümemiz lazım . Hiç unutmayacağım bu yazını tarzını bakış açını. Duvarlara yazmak lazım hatta . Allah'a emanet olun . Sevgi ve dualarla sarılıyorum. Allah yardımcınız olsun güzel nunum
Özlem

Bulbulunyeri 14 Mart 2015 17:45  

Tatlım gülen yüzünü görmekten çok mutlu oldum. Senin gibi sevgi dolu, şükretmesini bilen, her şeye rağmen yaşamayı seçen bir dostum olduğu için ne mutlu bana.
Nisan da baharı yaşamanızı tüm içtenliğimle diliyorum. Allah yardımcın olsun.
Sevgiyle kal.

Birkaselezzet blogspot.com 14 Mart 2015 22:13  

Aynen canim nefes almamiz sağlık huzur yeter başka bir şey düsunmeye deymez

Miskokulu Lezzetler 14 Mart 2015 23:38  

Yazdığınızı görmek beni çok mutlu etti eminim ki çok daha güzel paylaşımlarda bulunup gülen yüzünüz ile bizlerle birlikte olacaksınız sevgiler İzmirden..

Adsız 15 Mart 2015 00:04  

bir arkadaşınızın dile getirdiği gibi başucu yazısı olmuş.onkoloji tedavileri kemoterapiler oradaki servis hastaları kocaman kitap olmuştur size. tebrik ediyorum hayranlıkla saygıyla eğiliyorum düşüncelerinizin
çok geçmiş olsun sesinizi enerjinizi duymak çok iyi geldi bana o güzel istanbulu kalbinizle anlatmaya devam edin edebildiğince şifalar dilerim

Bahtiyar Beykoz

Sulemcafe 15 Mart 2015 15:08  

Bir blog arkadasta gördüm ,hemen geldim..Hos geldiniz.

Önceleri Istanbul'u sizle gezerdim,imrenirdim :)

Gecmisler olsun, yeni yazilarinizi yine zevkle okuyacagiz...Ne güzel yazmissiniz....

Saglicakla kalin,Sevgiler...

birdysevda 15 Mart 2015 20:56  

Bu harika bir mesaj olmuş ;)

Adsız 15 Mart 2015 21:17  

canım nunum ne güzel bir insansın sen melek kanatların var görünmeyen. görevin var illaki kainatta. yoksa şu zor zamanlarda böylesi bir akıl yürek mantık buluşması kime nasiptir ki.. kalbimin en derininden şifalar diliyorum ..

NazaN

Gamze Esra Ersöz 16 Mart 2015 11:50  

Sizin gibi pozitif bir kişiden aksi bir davranış beklenemezdi zaten.Her şey gönlünüzce olsun, sağlıklı mutlu günler hep yanınızda olsun...

ufukmutfakta 16 Mart 2015 12:51  

Ohhhh ne güzel bir post böyle. İçim açıldı. Nisanı iple çekiyoruz, fotoğraflarınızla beraber İstanbul'u gezmeye ve turlamaya.... tüm güzellikler sizinle olsun. Sevgilerimle...

tatlıhayat 16 Mart 2015 14:17  

Ses verdiğine sevindim Nunu cum merak edip duruyordum.Ne güzel anlatmışsın bize başka kelam düşmemiş...sevgiler..

Blogger Bolat 16 Mart 2015 20:44  

Sevgi önemli sevmek önemli :)

Nuray 17 Mart 2015 13:16  

Merhabalar Sevgili Nunu,
Sizi görünce çok mutlu oldum. Dünya dua ile durmuş derler büyüklerimiz. Dualarımızdasınız. Rabbim her daim güzel zamanlarda buluşmayı nasip etsin hepimize inşallah. Siz çok harika birisiniz. Ben sizi çok sevdim... Sağlıklı, mutlu ve hoşçakalın...

Nuray 17 Mart 2015 13:16  

Merhabalar Sevgili Nunu,
Sizi görünce çok mutlu oldum. Dünya dua ile durmuş derler büyüklerimiz. Dualarımızdasınız. Rabbim her daim güzel zamanlarda buluşmayı nasip etsin hepimize inşallah. Siz çok harika birisiniz. Ben sizi çok sevdim... Sağlıklı, mutlu ve hoşçakalın...

İLKAY 25 Mart 2015 09:21  

Nasıl güzel bir yazı olmuş...üstüne söylenecek bir şey ok<<...yüreğinize sağlık...acil şifalar olsun...gelmiş geçmiş ve hiç yaşanmamaış gibi olsun...dualarımız sizinle...

İLKAY 25 Mart 2015 09:23  

nasıl güzel yazmışsınız...yüreğinizden dökülmüş...acil şifalar olsun...gelmiş geçmiş ve hiç yaşanmamış gibi olsun...

sevgilerimle,

Adsız 29 Mart 2015 02:22  

Defalarca kez okudum yazınızı.tam nokta atışı bence hayata,bulutlar geçecek ve güneş çıkacak...

Bulbulunyeri 7 Nisan 2015 11:19  

Merhaba demek istedim. Dilerim artık eşin daha iyidir. Seni özlediğimi ve dualarımın sizinle olduğunu bilmeni istedim.
Sevgiyle kal.

daimamutfak 7 Nisan 2015 11:28  

Ne güzel yazmışsın Nunu...Sevgilerle..

Özlem Mertler 12 Nisan 2015 21:48  

Şahanesin! Bir tanesin! İyi ki varsın. Tüm dualarım hepimize...

deniz 26 Nisan 2015 14:19  

Cok sevindim iyilik haberlerinize,sizi ve Istanbul serüvenlerinizi,tatli dilinizi, hayat sevginizi cok seviyorum.Instagramdan takip etmek istiyorum,arastirdim ama nur üzerine o kadar cok varki,lütfen ig adresinizi yazarmisiniz.Saglicakla kalin...

halkalı demirdöküm servisi 15 Ekim 2015 14:00  

Bence şu anda burada çok güzel bir yazı paylaştınız. Bu web sitesinin sahibine gerçekten müteşekkirim.Paylaşım için teşekkür ederim

Unknown 23 Ekim 2015 18:19  

Her şeyin gönlünce olması dileklerimle :)

Küçükçekmece Arçelik Servisi 23 Ekim 2015 19:52  

harika ve acıklayıcı çok teşekkür ederiz

Bir Dut Masalı - nUnU 27 Ekim 2015 22:38  

Minnet ve sevgiyle çok teşekkür ederim ..
Hepimiz iyiyiz yorgunlukların izi silinmiyor elbette ama hayatın yaşanır Yanlarına sımsıkı tutunup yürümeye devam

Sevgilerimiz hepinize Dostlar 😊💝👍🏽

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP