KANDİLLİ KIZ LİSESİ GELENEKSEL PİLAV GÜNÜMÜZE, ANILARIMIZA HOŞGELDİNİZ...

>> 31 Mayıs 2012 Perşembe


Hoşgeldiniz...
2012 KANDİLLİ KIZ LİSESİ Geleneksel Pilav günümüzdesiniz..

Muhteşem Okulumuza,
Bir eşi daha olmayan manzaramıza,

herşeyi unutacağınız ,masmavi boğaziçine hoşgeldiniz...


Buyrun 35 sene önce BİZ ! :=)


 34 yıl önce şu resimde gördüğünüz insanlar bu okulda Orta öğrenime başlamış, büyük çoğunluğu  kopmadan 34 yılı adım adım bir arada yaşamışlardır..
Bir kısmı sadece bugün için Ülkemizin dört bir yanından gelmiş varlıklarıyla  çok büyük sevince boğmuştur bizleri...


Güzel canlarım benim... GURUR TABLOM !
Hepsi ama hepsi Üniversiteli... Çok zeki bir sınıftı bizimki.
Şimdi, Avukat, doktor, mühendis, iktisatcı, işletmeci, Ünv.öğretmen, kimyager, yüksek hemşire, psikolog, muhasebeci, opera sanatçısı,  özel kalem, En kıymetlisi ise artık  ''Anne'ler ''
VE ONLAR DAİMA DOSTLAR ...BENİM CAN DOSTLARIMDIRLAR HEMDE...


Hazır bu kadar mevcudu bir arada bulmuşken, 10 gün erken de olsa, bir doğum günü süprizi yapmalıyım ve hayatımın en anlamlı '' DOĞUMGÜNÜNÜ ''KUTLAYIP KENDİME HEDİYE ETMELİYDİM...


çOK SEVGİLİ SINIF ARKADAŞIM'ız Çiğdem, bize okuldan sonra o şahane çiftliklerinin kapılarını açmıştı....
Mükemmel  ev sahibeliği ile gönüllerimizi fethetti...  Sınıftan 50 kişi kadardık.
Kendisine minnetle teşekkürlerimizi iletiyorum tüm sınıfımız adına.

Biz-3- 4 ayrılmaz kafadar ,okulda hocalarımız ve  eş- dost eski mezunlarla okadar çok oyalandık ki, çiftliğe oldukça geç geldik..
Saatlerdir arabanın bagajında kalan pasta ve keklerde aklım kalmıştı doğrusu ! Çok şükür hiç hasar yoktu, Zira ;
Onlara , herbirine kekler yapmıştım ,hemde onlarca !!!! hatta çocuklarına, evlerine ,ailelerine  cupcakeler hazırlayıp yolladım... Gördüklerinde ;
Mutlulukları, gözlerinden saçan yıldızlarla sabitti :=))


Ve ben İyiki doğmuşum ....


İyi ki sevgili Arkadaşlarımın Nunu'şları olmuşum...


Sevgili Çiğdem'e  (kırmızılı) çok teşekkür ediyorum bu mükemmel cenneti yarattığı ve bizle paylaştığı için...
Ayşegül 'üme çok teşekkürler ( siyahlı)  Tüm davalarını , mahkemelerini ayarlayıp, Ta.. Mersin'den günübirlik geldiği için... 30 yıldır ilk kez gördüm çünkü....  !

:=))
Onlarsız ASLA !!!
İşte saç ayağı,  işte okulun Triosu, işte üçü bir aradalar :=))
BİZ 34 Yıldır HİÇ AYRILAMAYIZ DA..... :=)
sİZİ SEVİYORUM kIZLAR...  :-))


İYİKİ VARIM !
Olmasaymışım , yoksa böyle kıymetli değerlere nasıl sahip olurmuşum ?
Sık sık yüzlerine baktım arkadaşlarımın, İfadelerin de ,bugün ki yaşlarımız yoktu o saatlerde, hepimiz 13 yaşında ortaokula başlamış kızlar olmuştuk.
Onlara baktığımda aklımdan geçenleri, yüreğimdeki sevgi ve şevkati hissetmeleri mümkünmüy dü acaba ?
Ne anılar vardı o yüzlerde ve varlıklarında, zaten hepsi yad ediliyor, adeta ağzımız gülmekten an be an resmen ayrılıyordu :=)))))

Çok önemli bir ayrıntı vardı bizim sınıfta !
 Müthiş bir gençlik ve tazelik söz konusuydu... Yani 82 mezunları olarak, ne iyi görünüyorlardı !!!
Haa... itiraflar geliyordu ara ara  :=)))  estetik, müdahaleler ve botox, aşılar, vitaminliler ve neşterliler hiiç çekinmeden bombaları peş peşe patlatıyorlardı  :)))))))  :))))))
Vallahi bende bişicik YOOKKK  !!! bİLLAHİ yOKKK  !!!
Ay bunlar çıktı Mertlik bozuldu yahu :=))))


Ve hocalarımız...
O zamanlar birer  genc bir kız olan, iki  öğretmenimiz, hala bakıyorum da öyleler :)  !!!
(Soldan 2.felsefe hocamız ve 3. Fransızca hocası  )


Okul bahçesindeyiz....
Büstün önünde hatıra anları çekliyor, önümden bir gonca gül alıyorum ve uzatıyorum Ata'mıza Güller yaraşır..Ruhu Şad Olsun.


Artık değişmiş olsada , sıralarımız ve sınıfımızda bir kare ve sınıfın başkanları :=)))
Tuhaf geliyor herşey :( Ahşap sıralarımız, perdelerimiz, tahtamız, yerdeki karolar bile bizim değil  :(((( herşey artık çağa yakışır hallere bürünmüş.....
Zaten bu sırada bizim değil, biz arkada otururduk sevgili kadim arkadaşımla  !
Her ikimizde 1.75 cm boylarımızla  öğrencilik yıllarımızı duvar dibinde geçirmiştik  :=))


34 yıl sonra, Sevgili Müdiremiz ( sağdan, ayakta siyah-beyazlı), diğer Öğretmenlerimizle,

NE MUHTEŞEM BİR ANI !




Neler yazmak istiyorum aslında.... Bir bilseniz !
O kadar büyük enerjilerle doluyum ki.. hepsi ağır geliyor yazamıyorum...
Tüm enerjiyi hala bir arada tutabiLiyorum...

Günler -haftalar öncesinden başlamış bu heyecan. Planlar, programlar, listeler, hazırlıklar, mailler,  gelecek dostların gizli tutulan süprizleri, telefon trafikleri, spontane gelişen bazı anlar, mutluluklar  :=) !
......
............. hepsi, OLAĞANÜSTÜ UNUTULMAZDI.

*****
Birde bizi yıkan :(  
Derin acılara gömen haberlerde vardı ...
Malum hastalıktan dolayı çok ama çok erken vedalaşan  sevgili  arkadaşımız ''Vildan'ımız aramızdan ayrılıp Hakkın rahmetine kavuşmuştu..
Allahtan rahmetler diliyoruz  :((( mekanı cennet olsun..

Yine aramızda olmayan,  azimle mücadelelerine devam eden , 2 can arkadaşımıza da Acil Şifalar diliyoruz,
yürekten yolladığımız dualarımız başuçlarında dursun  ...

-----------
Hayat her haliyle devam ediyor hep....
Mühim olan Bir Olabilmek ''
' En değerlisi ise kimseye nasip olamayan ! neredeyse tüm sınıf bir arada toplanabilmemiz !!!

İşte SİZ Bu güne ortaksınız...

HOŞGELDİNİZ ARAMIZA...

HEPİMİZDEN HERKESE SEVGİLER...

23 yorum:

Selcen 31 Mayıs 2012 10:37  

Merhaba, blogunuzu bir süredir takip ediyorum. Bu yazıyı okurken tüylerim diken diken oldu. Annemin mezun olduğu lise çünkü Kandilli Kız Lisesi. Ne kadar şanslıymış dedim içimden :)

Minik Kelebek Fısıldıyor... 31 Mayıs 2012 11:06  

Hepinizi kutluyorum. Yıllar sonra bir arada bulunmayı, anıları yaşatmayı başarmışsınız.
Okul manzarası muhteşemmiş.

Sevgilerimle...

kalpkurabiye 31 Mayıs 2012 12:36  

gebzede okuduğum okul hereke yakınlarındaydı ve deniz manzaralıydı bende manzaralı yerde okudum sanıyorum ablacım..
derslere konsantre olamazki insan bu ne muhteşemlik:) haydarpaşanın pilav gününü biliyorum da sizinkini senden öğrendim:) harikasınız:)

Özgür Tatlar 31 Mayıs 2012 12:37  

sevgili nunu okulunuz cok guzelmis.bende camlica kiz lisesi mezunuyum.dogum gunun kutlu olsun simdiden.

TATESAL 31 Mayıs 2012 14:11  

Hayran kaldım hepiniz süpersiniz helede sen sultanım...

Lezzetli Sanatlar 31 Mayıs 2012 16:15  

Nunu merhabalar,
Paylaştığın anıların, resimlerin, daha doğrusu samimiyetin çok hoşuma gitti. Seni zevkle izliyeceğim, sevgiler ,Pırıl.

Bak Bu Harika 31 Mayıs 2012 16:32  

Güzel geçmiş anlaşılan. Bende bloğuma beklerim. www.bakbuharika.blogspot.com

NEŞELİ MUTFAK 31 Mayıs 2012 18:21  

Nunum ne güzel bir gün yaşamışsınız.
iNSAN ESKİ DOSTLARINI GÖRÜNCE BİR BAŞKA DUYGULANIYOR.
:))

maviumut 31 Mayıs 2012 21:21  

ne kadar güzel kareler.dilerim daha uzun yıllar böyle kareleriniz olsun.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri 31 Mayıs 2012 21:58  

Çok güzel ve galiba kız lisesinde okumuş olmak ayrı bir güzel. Bir KKL'li olarak bunu gönül rahatlığı ile söyleyebilirim.
Sevgiler:)

Nesrin 31 Mayıs 2012 22:39  

çok güzel eğlenceli fotoğraflar,
iyiki doğmuşsunuz herşey gönlünüzce olsun sevgler

Adsız 31 Mayıs 2012 23:12  

Merhaba Sevgili Nunu,
İnsan sevdikleriyle birlikte olunca nasıl mutlu oluyor. Bende şimdiden doğum gününüzü kutlamak isterim Allah eşiniz, çocuklarınız ve tüm sevdikleriniz ile birlikte öncelikle sağlıklı, huzurlu, mutlu nice nice yıllar diliyorum. Siz bir harikasınız...
Nuray

Cocukla Cocuk 31 Mayıs 2012 23:21  

Nunu'cum ne güzel okulunuz, manzaranız, arkadaşlıklarınız...hepiniz oyle guxzelsiniz ki imrenerek okudum yazını..maasallah diyorum hepinize..sevgilerimle

tatlıhayat 1 Haziran 2012 10:51  

Ne güzelsiniz hepiniz...Sevgiyle..

Adsız 1 Haziran 2012 13:59  

canim seninle ayni havayi soluduk belkide ayni okullarda okuduk beylerbeyi, kanlica ,camlicada senile yillar sonra tanismanin verdigi keyfi anlatamam :))gonulcugume de buradan sonsuz tesekkurler ediyorum seni bana kazandirdigi icin...keske daha once tanisaydim diyebilecegim,yasam felsefesini bu kadar yerine oturtturabilen guzel nadir insanlardansin... verdigin pozitif enerji inanilmaz guzel ve yapici sayfana bayildim anlatim tarzinada kitaplarini bekliyoruz :)) bu arada yasam koclugu teklifim hala gecerli opuyorum

Unknown 1 Haziran 2012 18:16  

nunucuğum ne güzel kareler bunlar. ve tabiki iyiki doğdun tatlım. nice mutlu sağlıklı senelere... sevgiler gönderiyorum kocaman. mutlu haftasonları...

zeynep 1 Haziran 2012 18:49  

Yıllar sonra aynı heyecanla toplanabilmeniz ne güzel , fotoğraflardan yansıyan mutlu gözler herşeyi anlatıyor . Bizi de bu sevince ortak ettiğin için teşekkürler canım .
Doğum günün kutlu olsun bu arada nice sağlıklı ve mutlu senelere ...

Dostbahcesindenlezzetler 1 Haziran 2012 19:53  

Ne guzel bir ani ne guzel resimler..paylasim icin tesekkurler..Dogum gununuz kutlu olsun..sevdiklerinizle bir omur mutlu gecsin sevgiler :))

Bir Dut Masalı - nUnU 1 Haziran 2012 20:31  

sELcen
:) Çok teşekkürler..
sevgili annenize sevgilerimle...


minik kelebek fısıldıyor
Çok haklısınız.. Dediğim gibi gururla,
Kimseye nasip olmaz böyle tüm mevcut buluşmak, kopmadan 33 yıl görüşmek ...


denizcim,
bizim Okulumuzun Pilav günü , emin ol dillere destandır.
MUKAYESE KABUL EDEMEYİZ..
aFFOLA :=))


Özgür tadlar
ne mutlu kardeş okullarmışız ..
sevgiler...


tatesal
tülinciğim ne zarifsin :)


lezzetli sanatlar

sevgili Pırıl Hoşgeldin çok teşekkürler..


follow- me
çok teşekkür ederim.



neşeli günler..
haklısın neşelim...
hala etkisindeyim , inanırmısın :=)


maviumut
dilerim hayat hep müsade eder ,
sevgiler.


hayat izlerim :=)

:=)) yani kattıkları çok tabii
aldıkları da :=)))
sevgilerrr..


nesrinn
:)) çokk teşekkürler, sevgilerr.


nuray
çok teşekkür ederiz masal ailesi olarak... sevgiler.


çocukla çocuk
canım benim çok teşekkür ederiz..
yansımalarıız ne kadar mutlu etti sizleride
sağolun..


tatlı hayat
Gülyüzüm canım.. teşekkürler..


MELEK !!!
Ah canım !! NE SÜPRİZZZZ BÖYLE :=)
Bende Gönülüme teşekkürler ederim..
varlığın, desteğin, her daim sayfamdaki sevgi dolu yorumların ne mutluluk oluyor bana. bize..
ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM melekciğim..
Boğaziçili olmak birazda BUDUR !
SEVGİLER.



Tombul tarifler
canım benim çok teşekkür ediyorum.
sevgiler.


zeynep
ne güzel hissediyor olmanız..
ne keyif benim için..
çok teşekkür ederim.


dost bahçesinden lezzetler

çok sağolun..hepberaber öyle olsun dilerim.

HERKESE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.
SINIF ARKADAŞLARIM ADINA DA.

SEVGİLER.

Adsız 2 Haziran 2012 22:52  

Ne mutlu bir tablo tüm resimler,anılara götürdü beni..sağlıklı mutlu nice yasların olsun,sevgiler.Asis

Bulbulunyeri 4 Haziran 2012 20:14  

Canım,
gözlerim dolu dolu ama yüreğim sevgiyle ve yazdıklarınla gördüklerimle sıcacık okudum. Ne güzel şeylersiniz hepiniz öyle. Hangi kareye bakacağıma hangi güzel ve mutlu suratı izleyeceğimi şaşırdım. Gerçekten iyi ki varsın. iyi ki doğmuşsun. Bu güzellikleri yaşamamak çok yazık olurdu. Neşenle, enerjinle hep var ol inşAllah.
Doğum günün kutlu olsun. Sağlıkla, neşeyle, huzurla geçen bir yıl olsun inşAllah.(Bir kaç gün önce oldu ama)
Sevgiyle kal.

Düşler Mutfağı - Butik pasta, Kurabiye ve Cupcake 6 Haziran 2012 12:15  

Canım Nunu'm,

nihayet sahalara geri dönebildim ve ilk duraklarımdan birisin:) Her zaman ki gibi muhteşem fotoğraflar ve enerji fışkıran bir sayfayla karşıladın beni:)

Çok duygulanıyor insan yıllar sonra yine eski dostlarla sevdikleriyle karşılaşınca...Çok sevindim senin adına...

Sımsıkı sarılıp kocaman öperim... Hemen bir de Delfinacığıma da uğrayayım...:)

Sevgi ve ışıkla kal...

NzlGl 2 Ağustos 2012 08:15  

Bu kadar kişinin bir araya gelmesi gerçekten inanılmaz. Bu sevgi, bu birlik herşeye değer....
Nunucuğum bu güzellikleri hakediyorsunuz herzaman ki gibi:)
Sizin adınıza çok mutlu oldum:)
Resimler ve resimdeki mutlu yüzler zaten herşey anlatıyor:)
sevgilerimle

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP