TÜM PAZAR YEDİK İÇTİK (Mİ ?)

>> 19 Eylül 2011 Pazartesi



neden bu masa eksik ? Okuyun efendim okuyun :)

tarif


 

Tüm pazar sadece yedik içtik mi sanıyorsunuz ? Yok yok Obezite sınırlarını zorlamıyoruz elbet :=)
Sabah erkenden spora gittik, çıkınca yorucu bir alışveriş yaptık, arabaları yıkattık, eve dönüp alınanları yerlerine yerleştirdik , bazı eşyaları ayıkladık, tüm erzak dolabını boşaltıp yeniden düzenledik, çamaşırlar yıkandı, astık, toplayıp katladık  :) yemekler pişirdik, acıkınca da yedik içtik...! Buraya kadar normal  dimi ?

sakın GEL KEYFİM GEL ! :=) demeyin (!) önce bunları da eklemeyi unutmayın !!
:=)))))) Bayağı çalıştık .

Biz sporun tatlı yorgunluğu, alışverişin koşturması ve diğer  pek çok şey derken, kahvaltı sonrası, kahvelerimiz eşliğinde, sakin bir pazarın içinde kalıverdik..
Her pazar olduğu gibi, gazete -dergi keyfi, önceden kaydettiğimiz , seyredemediğimiz dizi ve filmler derken onları da bu arada bitirdik, Tijenciğimin (mutfakta zen)Tak sepeti koluna Kaz dağları''nı anca seyrettik !!!
Sonra küçük bir bahçe keyfi yapıp , yavru kedilerle oynayıp, komşunun köpeğini sevip, büyüyen ayvalara, nar ağacına, yere düşmüş elmalara ve sararmış yapraklara bakındık..
Sitenin spor kompleksinde maç yapan çocuklara amigoluk bile yaptık ....  :=)
Güzel bir sonbahar pazarındaydık. Güneşli, esintili ve sessiz ! Çok sevdim bu anları !

Evin karadut beyleri  dışarı çıktılar,
Masal kahramanımla başbaşa kalmıştık, akşam üzeri olmuş, balık saatimiz gelmişti.
Ben minik bir salata, masal kahramanım ise balıkları hazırlamaya başladı, pazar günleri mutfakta olmayı sevmiyorum ya, salatalarıda yıkamış, yeşillikleri de hazır etmişti !!!!
Daha çok seviyorum O'nu böyle zamanlarda  !!!  :=)))
Eee.. o zaman balık keyfi bitince,
Küçük bir ödülü haketti  dedim, çikolatalı ıslak keki armağan ediverdim  :=))) Birde kocaman öpücük !
Karadut beyler erken döndü, Çaylar eşliğinde onlar maç heyecanında, bense haftalık planımı gözden geçirip, listelerimle başbaşa, düzenlemeleri yapmaya başladım..
Haftaya hazırız artık....
Bir pazar daha böylece geldi geçti dedim içimden ...başladım size yazmaya.

Okullar açılıyor !
Tüm yeni başlayan yavrulara, gençlere, anne- babalara ve SEVGİLİ ÖĞRETMENlerimize yeni eğitim döneminde başarılar diliyorum. Sağlıkla, huzurla geçsin.
Bu trafik çilesinde de bizlere allah sabır versin ...
HEPİNİZE SEVGİLERİMLE... İYİ HAFTALAR.

32 yorum:

zeymurancafe 19 Eylül 2011 09:55  

ne güzel bir hafta sonu geçirmişsiniz yeme içme alışveriş gezmi spor ne ararsan var

Şehnaz 19 Eylül 2011 10:17  

nunucum afiyet bal şeker olsun..her zaman şen sofralarınız olsun..sağlık ve huzur içinde..

Adsız 19 Eylül 2011 10:22  

yok yok valla hakkı verilmiş,
spor iş güç mutfak çok çalışmışsınız,
sofralar göz gönül açıyor hatunum.
helal sana yine

esin

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ 19 Eylül 2011 11:01  

bravo canım sana planlayarak yaptığın için bir güne neler neler sığdırmışsın
tabiki bu kadar şeyden sonra da böyle güzel masalarıda hak etmişsiniz
afiyetler olsun güzel haftalar:)

KİZHATCE 19 Eylül 2011 11:55  

oohhh sefanız olsun,allah mutluluğunuzu arttırıp eksiltmesin :)

mutfagabuyrun 19 Eylül 2011 12:35  

o masada olmak varmış canım.hepsi harika görünüyor.afiyet şeker olsun.ellerinize sağlık.sevgiler.

otuzundansonra 19 Eylül 2011 12:38  

çok güzel bir sofra tabii sparlarda yapılmış,eritilmiştir kanımca o güzel simitler ...

caferengigül 19 Eylül 2011 14:50  

Eksik ya da değil önemli olan sevgiyle hazırlanmış sofralar değil midir...Ve sizde bunları yazıya döken o sevginin karşılığından başka nedir ki...Ne mutlu size.

AKDENİZ AKŞAMLARI 19 Eylül 2011 15:26  

Canım senın cok guzel masanda yok yok ama bende senı dınleyıp bozuk katmerı daha fazla oralarda tutmayıp hemen kolları sıvadım ve yemegımı yayınladım.Canım benım oyle guldurdun kı benı.Ama dedım arkadasım cok haklı yemeklerı taze taze tuketmek gerek dımı ama:)))

Unknown 19 Eylül 2011 15:36  

Sultanımmmm yine zerafet kokan bir masa ve leziz bir menü harikasın bi
liyorsun değil mi?rabbim esirgesin
nazarlara gelme ellerine,yüreğine sağlık kocaman öpüyor,mutlu hafta
lar diliyorum.

Adsız 19 Eylül 2011 16:33  

nuraycığım gülüm, sporda okadar hareketten sonra bu işler nasıl oluyor ya
nasıl bir enrejidir bu sendeki.
biraz dinlensen nolurki
valla ben yoruldum yaptıklarına
tembellik bende ganiya herkesi kendim sanıyorum illaki =]]
herşey harika, kek imrendirici
balık masası ah yakıyor,
salata pasta sanki ne diyeyim sefanız olsun, mutlulukla hep
güzel bir haftada ben dilerim canım
NESLİHAN

durutarifler 19 Eylül 2011 16:43  

Ama fotolardan sadece yemişsiniz gibi görünüyor.
Mutluluğunuz daim olsun, koşturalım duralımç

Bir Dut Masalı - nUnU 19 Eylül 2011 17:01  

Nilay
:=)))
bak sen anladın beni !!! :)))
O yüzden dedim ki bende, ama biz gün boyu neler neler yaptık, peki bunu nasıl istatlıcaz ? :=)
:))
sağolasın canım, haklısın sağlıkla huzurla koşturalım yeterki,
bunlar günlük keyfi koşturmalar ne de olsa.

HEPİNİZE SEVGİLER, GÜZEL YORUMLARINIZA ÇOK TEŞEKKÜRLER...

NzlGl 19 Eylül 2011 17:18  

Yok yok bu masal ailesinin hiç bir ferdine yetişmek mümkün değil:))))

beraberliğinizi ve mutluluğunuzu Allah nazarlardan korusun....

sevgilerimle

Birdemliksohbet-Sevil 19 Eylül 2011 17:29  

bence harika olmuş ablacım hepiniz bir harikasınız..
aşagıdaki yorumumdada dedim ya burada da yenileyeyim oğullarını alan yaşadı :)

Bir Dut Masalı - nUnU 19 Eylül 2011 17:36  

aaaa.. Sevilim

VERMİCEM Kİ ONLARI :=))
Kendime saklamak için oldular :=))
:=)))))
vermem de vermem !!!!
:=))

lezzet sefasi 19 Eylül 2011 17:54  

harika bir pazar olmus, tum pazarlariniz boyel olur insallah

Adsız 19 Eylül 2011 18:00  

nerde böyle adam, nerde böyle hazırlık, nerdeeee kardeş
ha pazar- ha pazartesi
hep bana hep bana ((
valla imreniyorum böyle ailelere
bizde arıza sanırsam nunum hı ne dersin .
hep keyifle koşturup dur nunucum
masalar tabaklar süper ötesi
olsada yesek hani

Selma

evcilik 19 Eylül 2011 18:19  

Oh Oh ne güzel benimgibi yan gelip yatmamışsınız,üstelikte dünya kadar işim varken:((
sevgiler ailenize...

made in funda 19 Eylül 2011 20:14  

BİR HAFTASONU ANCAK BU KADAR GÜZEL DEĞERLENDİRİLİR.TEBRİKLER.AYRICA KAHVALTI SOFRANA BAYILDIM....

boncuk mutfakta 19 Eylül 2011 22:18  

Nunucum uzun zamandır siteni görüntüleyemiyordum ve ne zamandır kimseye de yorum bırakmamıştım. Çok özlemişim seni güzel sofralarını.
Öpüyorum tatlım.

Disalce 19 Eylül 2011 22:42  

başlığı okur okumaz "nerdeeee" dedim....pazartesiden bir önceki gün nasıl sadece yenilir içilirki:)))

bende pazartesi okula gidecek olanların hazırlıklarıyla uğraştım ..en vaktimi alan şeyse ütü oldu....yorucu ama zevkli bir gündü benim içinde...

yazıdan anlaşıldığına göre maşallah diyorum....Allah huzurunuzu eksik etmesin

Cocukla Cocuk 19 Eylül 2011 23:00  

afiyet bal şeker olsun efendim...gençlerin elinden hazırlanmış bir sofra daha bir keyifli mutlaka, unutulan çay bardakları olsa bile:))

Unknown 19 Eylül 2011 23:35  

Sevgili Nunu...
keyifle ve gülümseyerek okudum inanki,
içim açıldı,yorgun bedenim enerjiyle doldu.

Daha uzun uzun sağlıklı mutlu günler diliyorum.

en içten,

sevgilerimle...

Çınar 20 Eylül 2011 00:33  

Hep beyler hazırlasa masaları diyorum. Ne güzel oluduuu.:)


Güzel keyifli bir pazar olmuş, neşeniz daim olsun :)

Adsız 20 Eylül 2011 07:13  

birlikten güç doğarmış, afferim hepinize,
bir kurs açında bizim 6 ay gemileride öğrensin -))
iflah olmaz hiçbiri -)
bu güzel pazarı alkışlıyorum nunuşum
bazen ev gibisi yok ne yalan
çok öptüm canım

Gülden Y.

Delfina ; 20 Eylül 2011 12:23  

Şahane pazar yankıları,benim de masallara inanmamı sağlıyor...Hep böyle mutlu kalın Nunum...

Şantiyenin Gülü (Tender Lady in the construction site) 20 Eylül 2011 16:19  

Salata harika gözüküyo ellerine sağlık :)

http://santiyeningulu.blogspot.com/

TuruncuTatlar 20 Eylül 2011 20:41  

ellerine sağlık nunucum ne hareketli bereketli bir pazar olmuş allah ağzınızın tadını bozmasın..

TuruncuTatlar 20 Eylül 2011 20:41  

ellerine sağlık nunucum ne hareketli bereketli bir pazar olmuş allah ağzınızın tadını bozmasın..

Mutfak Havlusu 20 Eylül 2011 22:38  

İnsanın içini açar bu sofra ne güzel bir renklilik ve huzur!Allah daim etsin ağzınızın tadını artırsın hep beraber,selamlar.

Bir Dut Masalı - nUnU 25 Eylül 2011 23:13  

çok teşekkürler..
ne keyifli yorumlardı :=))

sevgiler..

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP