KAVUN KASESİ

>> 16 Haziran 2010 Çarşamba

KANDİLİNİZ MÜBAREK OLSUN



Merhaba arkadaşlar,
3-4 senedir böyle cici bici şekiller ve şemaller verip meyvelerle vakit buldukça oynuyorum...
bazı davetlerde karşımıza çıkan sunumları kendimden katkılar yapıp hasbelkader yine sizler için hazırlayıp sunuyorum. Şimdi bu kavun için neler yapıyormuşuz braberce buyrunuz bakalım :

1 adet küçük Olgun kavun
1 adet kabak- meyve oyacağı
dilediğiniz çeşit dondurma

-Kavunun dışını iyice fırçalayıp yıkayalım
-içinin çekirdeklerini sulandırmadan temizleyelim ve
-Küçük meyve oyacağı ile birer birer alıp, yayvan bir tabağa aktaralım
-Şimdi elimizde sadece içi oyulup,dış kabukları kalmış bir kavun kasemiz oldu
-Yayvan tabağa aktardığımız top top kavunları düzgünce bu boş kavun kasesine dizelim
-aralarına yine top top dondurma ile süsleyip ikram edelim .


DİĞER YARIM KAVUNA NEMİ OLDU ? :)
HAYDİ ONADA YARIN BAKALIM NE OLMUŞ ?? :)))

HEPİNİZ ÇOK SEVECEKSİNİZ

AFİYET OLSUN.

34 yorum:

ANNEMİNELİ 16 Haziran 2010 18:06  

Canım sunum çok güzel olmuş,Yeşil Elmada görmüştüm,seninki daha hoş ellerine sağlık,sevgilerrrr....

Bir Dut Masalı - nUnU 16 Haziran 2010 18:27  

annemin eli
:)))
sahimii eyvahh !!
ben hiç seyretmiyorum :(
görmedim bile , çok masumum inanın
:)))))

emelce yemek 16 Haziran 2010 18:29  

super bir fikir deneyecegim

Adsız 16 Haziran 2010 18:37  

helal be nunuuuu
kavunda çiçek açmış ya
pess anam.,müthiş şık.
nesrin

umutluhayat 16 Haziran 2010 18:48  

ELLERİNE SAĞLIK CANIM ÇOK GÜZEL BİR SUNUM

Hayatın Ressamı 16 Haziran 2010 19:16  

Bbir kavunu senden başka kimse bu kadar güzel sunamazdı.

Tijen 16 Haziran 2010 19:19  

NuNuşumun süslü tabaklarını görmek ne güzel. Bir daha özletme kendini olur mu?

çeşnici Handan 16 Haziran 2010 19:32  

Sunumunuz herzaman ki gibi çok güzel olmuş. Ellerinize sağlık.

Adsız 16 Haziran 2010 19:37  

HEP GÜLÜMSERİM SAYFANDA,
KEYİFTEN ŞAŞKINLIKTAN,
YAPMIŞ YİNE BAK YAPICAĞINI DİYE DİYE MUTLU MUTLU GİDERİM
ÇOK SEVDİM KAVUNU CANIM
ZATEN BAYILIRDIM SEVGİLER ASU

made in funda 16 Haziran 2010 20:23  

hayalgücün müthiş nunucuğum..insanın uzun uzun bakası geliyor.ellerine sağlık.bu arada 28.yılınız kutlu olsun.nize 28 yıllara....

kelebeklisaniyeler 16 Haziran 2010 20:30  

ay ay çok SIK çok sahane bir sunum olmus nunucum her zaman ki gibi harikasin,öpüyorum seni kocamaaaan:))

Adsız 16 Haziran 2010 20:59  

ben yemicem
sadece seyre dalıcam :-)
doymak mümkünmü
esin

narcicegirengi/sevde 16 Haziran 2010 21:06  

Cok guzel ve estetik gorunuyor. Icine bir de ayni ebatlardaki dondurma kasigi ile toptop dondurma da konulabilir. Sevgiler
narcicegirengi.com

Unknown 16 Haziran 2010 21:58  

Canımmmm sen çok yaşa emi:))Harikasın
zerafet sultanım ellerine,yüreğine sağlık kocaman öpüyorum...

NEŞELİ MUTFAK 16 Haziran 2010 22:23  

tam bir nunu sunumu olmuş..

cankuşum ellerine sağlık.

sevgiler

Adsız 16 Haziran 2010 22:24  

hay allahım nerden bulursun bu şirincikleri sen arkadaşım. ne kadar güzel bir kavun sunuşu olmuş
şu edavattan almalı önce dimi
eline sağlık afiyetler olsun size.
iyi geceler canım

Ferda

Adsız 16 Haziran 2010 23:09  

elini sürenin elini keserim
benim bu okadar
dondurmamda var hemde
:)) hahahaaa

neslihan

Bulbulunyeri 16 Haziran 2010 23:15  

Canım,
ellerine sağlık. Muhteşem bir görüntü olmuş.
Önce uzunca bir müddet seyredip sonra yenilmiştir eminim.
Sevgiyle kal.

Miskokulu Lezzetler 16 Haziran 2010 23:29  

Çok zarif harika ama ben yine çiçeklere takıldım desem:)))İzmirden sevgiler...

Adsız 16 Haziran 2010 23:37  

canımın içi sen bunu santimleyip nasıl milimliyorsun a benim canım ya
ben yapsam kopar mutlaka veya düzgün olmaz. bir el ver bana lütfen artık :)
bitsin bu beceriksiz çilem :]]
öpüyorum seni

sema N

İçimden Geldiği Gibi 17 Haziran 2010 00:26  

Harikasınız başka ne diyeceğimi bilemedim.
En içten sevgilerimle Nunu.

http://www.lezzetibol.com 17 Haziran 2010 09:36  

Canım muhteşem olmuş. Çok ta şık olmuş...
Ellerine sağlık canım
sevgiler

Çınar 17 Haziran 2010 11:20  

Off of, şahane bir sunum bu. Ayvalıkta satarlar sahilde, belki biliyorsundur, kavuniçi dondurma diye. Ama seninki çok çok güzel bir fikir.Tıpkı her sunumunda olduğu gibi. Hemen deneyeceğim.


Kandilin mübarek olsun canım

Damak Tadı 17 Haziran 2010 12:02  

Çok şık olmuş Nuray'cığım,gönlüen sağlık canım..


Ailecek Regaip Kandilinizi kutluyorum..


Sevgilerle..

Unknown 17 Haziran 2010 12:23  

Allah'ın rahmeti, bereketi sizinle olsun, gönül güneşiniz hiç solmasın, yüzünüz aydın olsun, kabriniz nur dolsun, makamınız Firdevs, dualarınız kabul olsun. Kandiliniz kutlu olsun..

bilge kamile 17 Haziran 2010 15:03  

Nunu hanım yaratıcı fikirleriniz yine iş başında.Resim ise çok ferahkatıcı görünüyor. Sanki tatmışım gibi lezizi olduğunu biliyorum.Buarad masa örtüleriniz de çok zarifve bana biraz Osmanlı desnli gibi geliyor. Bu kumaşı daha önce pekçok blogda gördüm, fakat sizin samimiyetinize güvenerek acaba neredn temin ettiniz, öğrenebilirsem, salonumun dekorasyonuna çok uygun şeyler hazırlamka istiyorum. Bana bu konuda yardım edeceğinize inanıyorum. Şimdiden teşekkür ederim. Eğer bildirmezseniz de canınız sağ olsun.
Sevgiler.
Bilge Kamile

Bir Dut Masalı - nUnU 17 Haziran 2010 16:17  

bilge kamile

merhabalar
Masa örtülerimin çoğu English Home dan

Özellikle dantel görünümlülerin hepsi oranın, peçeteleriyle beraber satışta

ilginize teşekkürler ederim.

Arkadaşlarım cici yorumlarınıza
da hepinizin teşekkür ederim

çok sevgiler.

Sevil Şahin 17 Haziran 2010 17:20  

harikasın sen nunum bayılıyorum zaten sana ben
canım emeklerine sağlık çok şık olmuş çok

*******************
Avuçların açıldığı, gözlerin yaşardığı, ilahi esintilerin kalpleri okşadığı anın bir asra bedel olduğu bu gece dualarda birleşmek dileğiyle kandilinizi kutlarım.

WarhaWk - Cenk 17 Haziran 2010 17:31  

İyi hayırlı kandiller dilerim sevgili
Nuray abla.

Sevgiler , Saygılar
Cenk

Narince 17 Haziran 2010 18:19  

Hımm ben de yapıyorum bööleee, ellerin dert görmesin nUnU...

sevimin sayfasi 17 Haziran 2010 20:49  

Regaib kandilin mübarek olsun.
ALLAH sana sevdiklerinle beraber mutlu ve huzurlu bir şekilde yaşamayı nasip etsin.
SEVIM

dogada.blogspot.ru 17 Haziran 2010 21:46  

sihirli elin neye deyse harika görüntüler çıkıyor ALLAH vergisi bir yetenek yine iç geçirten bir görüntü
ellerin dert görmesin bitanem
Regaip kandilin mubarek olsun bütün duaların kabul ve makbul olsun çok öpüyorum

Betül KAVAL 18 Haziran 2010 14:48  

harika gözüküyor ellerine sağlık :))

sevgiler öpüyorum

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP