BİR DUT MASALI 2 YAŞINDA !!!!!!

>> 7 Haziran 2010 Pazartesi

BU GÜZELLİKLERİ BANA YAŞATIP, HİSSETTİRDİĞİNİZ İÇİN ,ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.


Merhaba çok sevgili arkadaşlarım...
Tüm enerjisiyle 2. yaşını dolduran masalım, sizlerle hayat ve sevgi buldu
ve
nice paylaşımlara sizlerle beraber şahit oldu...
Temennim yine kaldığı yerden, elbetteki tüm güzellikleriyle devam etmesinden yanadır..

MASALIMA GÖSTERMİŞ OLDUĞUNUZ SEVGİYE, İLGİYE, İÇTEN SAMİMİYETİNİZE VE TÜM DEĞERLERE ,
MİNNETLE TEŞEKKÜR EDİYORUM.
Ve Masalım gibi , bugün benimde doğum günüm :
BU YILDA RUHUMA, HAYATIMA VE ANILARIMA YEPYENİ VE YENİDEN,
RENGARENK RESİMLER ÇİZMEK İSTİYORUM....
TEKRAR TEKRAR HAYATA TEŞEKKÜRLERİMLE
....
NİCE YILLARA HEP BERABER.. .....
ÖZLEM DOLU ÇOK ÇOK SEVGİLERİMLE.... MASALA DEVAM...

66 yorum:

Saglıklımutfak 7 Haziran 2010 09:52  

Nunucum . hoş geldin mi diyeyim . Dün kulaklarını çınlattım . Doğum günün kutlu olsun canım

Damak Tadı 7 Haziran 2010 09:54  

Nuray'cığım,Sevdiklerin ve sevenlerinle,sağlıklı,mutlu,bol enerjili güzel yaşlar diliyorum..Doğum günün kutlu olsun canım!

Blogunun 2.yılı kutlu olsun..Nice güzel paylaşımlara canım..Sevgiler..

Adsız 7 Haziran 2010 09:58  

İŞTE BUDUR..
SENİN YERİN TAM BURADIR..
ÇOK ŞÜKÜR ÇOK ŞÜKÜR
MASALINA BİN YILAR DİLERİM..
ÖMRÜNEDE NUNUM.
NİCE NİCE YILLARA HEP BİZLERLE AMA

Esma**
Köln-Almanya

Leylak Dalı 7 Haziran 2010 10:01  

Hoşgeldin Nunucum, herşeyin yolunda olmasına çook sevindim. Geçmiş gitmiş olsun. Sevgiyle...

NiLaY 7 Haziran 2010 10:03  

yeniden hoşgeldiniz :) daha nice yıllara ve nice güzel paylaşımlara diyorum :) sevgiler..

Miskokulu Lezzetler 7 Haziran 2010 10:05  

Nuray Hanımcığım Doğum gününüz, masalınızın doğum günü kutlu olsun.Nice mutlu sağlıklı yıllar diliyorum. Tekrar hoşgeldiniz. Sağlıkla ve sevgiyle kalın...

Adsız 7 Haziran 2010 10:08  

canım arkadaşım süprizin böylesi ve bu kadarı olur yani.
kandırdın beni demek =]]]]]
çok güzel yılları hep baraber paylaşmak üzere sevgiler nuraycığım.
çokda özledim ne yalan..
yap bi güzellik hadi !
NESLİ.

Aslıhan 7 Haziran 2010 10:09  

Hoşgeldiniz :) Sizinde, masalınızında doğum günü kutlu olsun.. Sağlıkla ve huzurla geçireceğiniz nice senelere :)

Marifetli Cadı 7 Haziran 2010 10:11  

Hoşgeldiniz Nunucum,
Şükürler olsun, sizden bir haber çıkması herşeyin yolunda olduğunu anlatıyor, çok sevindim. Daha nice mutlu doğum günleri olsun inşallah, yeni yazılarınızı merakla bekliyorum.
Sevgilerimle.........

Şehnaz 7 Haziran 2010 10:13  

NUNUCUM HOŞGELDİN.NASILDA SEVİNDİM......AYRICA DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN...SAĞLIK VE HUZUR DOLU TILLAR DİLİYORUM...TÜM AİLENLE BERABER....SEVGİLER CANIM...

Unknown 7 Haziran 2010 10:16  

Hosgeldin sevgili arkadasim... Umarin bizlere VEDA etmene neden olan sebepler, tamamen ortadan kalkmistir.... Seni aramizdan görmek beni cok ama cok sevindirdi.... Blogunun yeni yasini kutluyor, beraberce nice güzel paylasimlar diliyorum... Sevgilerimle,

Banu 7 Haziran 2010 10:16  

Sizi yeni tanıdığım dönemde veda etmiştiniz çok üzülmüştüm... Masalımsı tariflerle ve sunumlarla tekrar dönmeniz çok sevindirici... Hoşgeldiniz...

2.yılınızı tebrik ederim... sevgilerimle...

Adsız 7 Haziran 2010 10:22  

ne güzel bir gün böyle,
çok mutlu olman dileğimle nunum.
ayrıca masalada uzun yıllar dilerim,
dilerimki bir daha hiç üzüntüsüz, kesintisiz yaşamını sürdürsün.
çok öpüyorum nunum.
kutlama ertyelenmiş , haberi aldım canım.
ve bu arada seyahat nasıldı ..
eminim haber çok..
sevgiler.
NESRİN E.

Sevil Şahin 7 Haziran 2010 10:25  

nunum canım benim hoşgeldinnnnnnnnnnn
sefalar getirdin.
Az önce hilal ile telefondfa konuşurken büyük bir heyecanla nunu geri döndü dedi yaşasınnnnn dedim
hemen sayfdana koştum
nunum bir tanem harikasın hoşgeldin yüreklerimize hoşgeldin tekrar aramıza
doğum günün kutlu olsun canım nunum
öptüldün..

PASTASEHRİ 7 Haziran 2010 10:28  

Nunucuğum 2. yılın kutlu olsun blogger olarak. İyi ki varsıb ve iyi ki paylaşıyorsun . ve uzun yıllar aynı tempoyla devam dileğiyle

Unknown 7 Haziran 2010 10:34  

daha nice güzel yazılarınla bizlerle olman dilegiyle.

birsence 7 Haziran 2010 10:46  

masala devammı??yeniden dönüyormusun yoksa ablacığım çok sevinirim inanki buna...öncelikle sen iyiki doğmuşsun ve iyiki bu blogu açıp bize seni tanıma şansı vermişsin...mutluluk hiç yanından ayrılmasın sağlıcakla kal inşallah...

Delfina ; 7 Haziran 2010 10:52  

Bugün harika bir gün,doğum günün kutlu olsun Nunucum,bu masal var olduğu sürece bizler de hep mutlu olacağız.Nice yaşlara,nice mutluluklara...

Hayatın Ta Kendisi Lokantası 7 Haziran 2010 11:10  

hoşgeldin demek istemiyorum aslında, çünkü aramızdan gittiğini hiç düşünmek istemiyorum canım. küçük bir araydı bitti umarım..

sevgiler :)

KİZHATCE 7 Haziran 2010 11:13  

masal tadında,yemeklerinin lezzetinde nice yıllara nunu cuğum....

Bulbulunyeri 7 Haziran 2010 11:17  

Canım,
öncelikle senin ve blogunun yeni yaşı kutlu olsun. Nice sağlıklı, neşeli, huzurlu yıllar dilerim.
Tatlım, gökkuşağındaki renkler gibi hayatın tüm renklerini yaşamak zorundayız. Bu renkeri canlı ve neşeli hale getirmek çoğu zaman elimizde. Yaşadığın her şeye rağmen yeniden aramıza dönmen ve kaldığımız yerden devam etmen en büyük isteğim.
Biliyorum ki, bu güç bu azim ve heyecan sende var.
Oğulcuğun nasıl?Daha iyidir inşallah.
Yeniden bizimle olacağını bilmenin mutluluğuyla,
Sevgiyle kal.

Ordanburdanhayattan 7 Haziran 2010 11:32  

harikasın ve yine burdasın, umarım bir daha da üzmesin kimse seni. yeni yaşın kutlu olsun. sevgilerimi yolluyorum

çeşnici Handan 7 Haziran 2010 11:34  

Nuray Hanım, aramıza hoşgeldiniz. Ne güzel birer sanat eseri gibi süslediğiniz güzellikleri yeniden bizlerle paylaşacaksınız.Nice mutlu, sağlıklı yıllarda bizlerle olmanız dileği ile.

Adsız 7 Haziran 2010 11:50  

yeni yaşınız kutlu olsun.Tüm güzelliklerin sizi ve sevdiklerinizi yakalaması dileklerimle...
hoşgeldiniz...
iyi ki varsınız.

ufukmutfakta 7 Haziran 2010 12:01  

Sevgili Nunu, doğumgünün kutlu olsun. Nice mutlu yaşlar dilerim. Umarım bir daha veda yazısı görmeyiz bu sayfada. Sevgilerimle....

Unknown 7 Haziran 2010 12:05  

Nice güzel ve sağlıklı yıllara sevgiler

Çınar 7 Haziran 2010 12:14  

Hoşgeldin canımm. Sevgi ve dostlukla sımsıkı sarılıp sarmalandığın nice mutlu yıllar dilerim.

Blogunun da yıldönümü kutlu olsun. Hep birlikte nice güzel paylaşımlara...

(Canım benim, oğlunun sağlık durumu tamamen düzelmiştir umarım)

Sevgiler tüm aileye

Gamzelim 7 Haziran 2010 12:17  

Nice uzun,saglikli,mutlu yillara..yuzun hep gulsun.

bir demet feslegen 7 Haziran 2010 12:18  

Nunucum, tatlı arkadaşım, gözleri en içten gülenim, blog dünyasından epeyce ben de uzak kalmıştım, öncelikle yakışıklı karadutuna tekrardan çok çok geçmişler olsun, tüm o uzun yorumları okudum, her şeyin yoluna girdiğini geç de olsa öğrendim ve çok sevindim senin ve ailenin adına..
Dönmeyeceğini bir an olsun bile düşünmedim. Masalını daha çok uzun yıllar birlikte devam ettireceğz biliyorsun, sana da masalınla birlikte nice nice mutlu yıllar diliyorum.
Hep parlamaya devam et olur mu canım, paylaşımların bizler için çok önemli, seni çok seviyorum ve tatlı gülen yüzünden öpüyorum..
Kocamann sevgiler..

NEFİSE 7 Haziran 2010 12:38  

Nunu'cum.. hoşgeldin.. facebook'a da yazmıştım gerçi ama tekrar kutlamak istedim buradan... özletme kendini bir daha lütfen.. mutlaka geçerli sebeplerin vardır tabii.. ama genede gönül bundan yana...

Narince 7 Haziran 2010 13:47  

Nice yıllara! Özlettin kendini. Bak karadutlar çoktı pazarlarda, aldık yedik, seni andık. Bir daha ara olmaz umarım. Demiştim ya, masal bitmez, elbette devam edecek.
Hoşgeldin tatlı kadın, hoşgeldin!

Adsız 7 Haziran 2010 14:16  

merhaba nunuşum.
hem masalının, hem senin goğum günleriniz kutlu olsun..
çok mutlu oldum yepyeni bir sayfaya.
sevgiler hasretle öperiz.

Fatoş

hepsusluydum 7 Haziran 2010 14:36  

Hoşgeldin canım:))Mutlu yaşlar...

Fuat Gencal 7 Haziran 2010 14:56  

Daha nice güzel paylaşımlarınızla daha uzun senelere inşaallah.

Saygılar.

ANNEMİNELİ 7 Haziran 2010 15:14  

Daha güzel yıllara,daha güzel paylaşımlarda beraber olmak dilegiyle mutluluklar diliyorum.Kocaman öpüyorum....

Adsız 7 Haziran 2010 15:26  

canım benim, hep hayat insanısın, hayat sana teşekkür etse derim !
bende sana teşekkür ederim tüm paylaşımların için.
o güzel varlığına bin şükür.
iyiki varsın nice yıllara arkadaşım. çok sevgiler sana

Banu.

Adsız 7 Haziran 2010 15:27  

o benim balam.
dönmüşşşşşşşşşş )))))
nice nice uzun yıllar yaşasın bu masal
doğum günün kutlu olsun biricik nunumuz.

Zeynep.

boncuk mutfakta 7 Haziran 2010 16:07  

Nunum iyi ki varsın özledik seni canım.
Senin ve bloğunun doğum gününü kutluyorum.Çok çok öpüyorum.

mehtap kuzucu 7 Haziran 2010 17:23  

mola bitti ve hoşgeldiniz nuray hanım,sizin ve masalınızın doğumgününüz kutlu olsun..sevdiklerinizle nice sağlıklı ve mutlu masallar dilerim

Unknown 7 Haziran 2010 18:46  

Zerafet Sultanım hoşgeldin:))Nasıl se
vindim anlatamam.Yeni yaşında ve öm
rün boyunca tüm güzellikler seninle
ve sevdiklerinle olsun.Kucak dolusu
sevgilerimi bırakıyor ve çokkk öpüyo
rum...

zarpandit 7 Haziran 2010 19:33  

bugün gitgide daha da güzelleiyor diyordum sebebi belliymiş öpüyor seni cırcır böceğin bir daha sakın gitme emi :)) nice senelereee :)

Adsız 7 Haziran 2010 19:35  

DAHA 12-22-52 LERE İNŞALLAH....

NEŞELİ MUTFAK 7 Haziran 2010 19:42  

NUNUCUĞUM SENİ GÖREMEK NE GÜZEL .
ÇOK MUTLU OLDUM İNAN.SENİN SAMİMİ TATLI SÖZLERİ ÖZLEMİŞTİK.
TANIMADIĞIM HALDE POZİTİF ENERJİ ALDIĞIM GÜZEL YÜZLÜ GÜZEL RUHLU KADIN.SENİ SEVİYORUM..BLOGUNADA SANADA NİCE YILLAR .SEVDİKLERİNLE VE GÜZEL YILLARDA..

HUYSUZBALIK 7 Haziran 2010 20:15  

Buradan da kutlayacağım dayanamayıp :) İyi ki varsın iyi ki doğdun sevgili Nunu. Öpüyorum. Sevgiler...

Gönülünce 7 Haziran 2010 21:48  

Öyle sıcak bir yazıki dönüşünüze çokkkk sevindim...Blogunuzun ve sizin yeni yaşınız kutlu olsun...Güzel paylaşımlarda görüşmek dileğiyle...

Sıcacıkkk sevgilerrr...

Adsız 7 Haziran 2010 21:53  

çok güzel hazırlamışsın nunucuğum sayfanı,
ömrün elbette gökkuşağı gibi renkli geçsin,
masalın kahramansız, sen masalsız hiç kalmayasın.
nice yıllara canım nicelerine

Mine .k

Hobihane 7 Haziran 2010 22:44  

Nice güzel senelere inş..

IŞILCA TATLAR 7 Haziran 2010 23:06  

Nuray'cığım,
Gidişine ne kadar üzüldüysek dönüşüne de o kadar sevindik.
Yeni yaşın ve bloğunun yaşı kutlu, mutlu olsun.
Masalın ve tüm sevdiklerinle sağlıklı, mutlu nice seneler dilerim.

Çok öpüyorum.

Cocukla Cocuk 7 Haziran 2010 23:09  

Nunu'cum hoşgeldin iyiki geldin :)

neslihan erzincan özgür 7 Haziran 2010 23:35  

Nunu'cuğum hoşgeldin, safalar getirdin canım...nice güzel yıllar diliyorum.doğum günün kutlu olsun.çok öpüyorum.sevgilerimle...

Asis 8 Haziran 2010 00:40  

Hoşgeldinnn :) daha nice yıllara sağlıkla,sevgiler.

Zehra Gürgen 8 Haziran 2010 02:47  

nunuuumm hoş geldin canımmm :))
Nice güzel yıllar bizimle paylaşımlarının devamına !!!

dogada.blogspot.ru 8 Haziran 2010 09:36  

Nunucum yeni yaşın sana sağlık ,mutluluk VE huzur getirsin ALLAH yaşadığın sıkıntılı günleri artık yaşatmasın hep mutlu ve gülen gözlerle bakmak SANA ÇOK YAKIŞIYOR SENİ ÇOK SEVİYORUM

Adsız 8 Haziran 2010 10:47  

güzel arkadaşım ömrün boyunca iyilikler- şans ve mutluluklar yanında olsun, bir dut masalınında 2 yaşını kutlar sevgiler dilerim. başarılar. ASUMAN.Ö

NzlGl 8 Haziran 2010 11:14  

İşte budur :))
teşekkürler nunucuğum
mutlu yıllar .......

Pembe Tatlar 8 Haziran 2010 11:26  

:)))

Canımmm nasıl mutlu oldum anlatamam:)))

İyiki blogunu açmışın nice uzjn yıllara canım ve doğum günün kutlu olsun sağlıkla hayırla mutlu bir yaşam diliyorum canım...

Seni her daim aramızda görmek istiyorum ...

Bizim Evin Mutfağı-Aysel 8 Haziran 2010 11:34  

Harika geri dönmen çok sevindirici... Senin ve bloğunun doğum günü kutlu olsun. Birlikte daha uzuuuuuun yıllar kutlayalım ve paylaşalım inşallah... Sıcacık kocaman sevgiler...

AKDENİZ AKŞAMLARI 8 Haziran 2010 11:51  

Canım hoşgeldın daha nıce guzel yıllara hep bırlıkte dıyorum.Hayırlı yaslar canım.Sevgıler..

kelebeklisaniyeler 8 Haziran 2010 12:48  

Nunucum caniiim hosgeldiiiiiiiiiiiiiiin anlatamam sana nasil mutlu oldum ve yorumun nasil mutlu etti özellikle ilk olmasi bana çok güzel bir hediye oldu inan,seni çok seviyorum canim ablam...iyiki geri aramizdasin seni çok özlemistim...

Demek ki ikizler burcuna ayitiz beraber,üstellik senin de 7 haziranmis daha da mutlu oldum sana da ailenle,sevdiklerinle up uzun saglikli mutlu yillar diliyorum herseyin en güzelini yasamani dilerim canim benim...seni kocaman öpüyorum tekrar hosgeldin ablam...kucak dolusu sevgiler.

evcilik 8 Haziran 2010 12:50  

Hoşgeldin Nunu,
ne iyi ettin de geldin,doğumgünün de yeniden doğmuş gibisin..
nice senelere diyerek masalını okumaya devam diyorum....
sevgiyle kal..

Düşler Mutfağı - Butik pasta, Kurabiye ve Cupcake 8 Haziran 2010 13:28  

Hoşgeldinnn canım, hepberaber nice yıllara diyelim o zaman:)))Seni yeniden buralarda gördüğüme çoook sevindimmm....

Kocaman sevgilerimi gönderiyorummm canımmm...

Sevgiyle kal

Adsız 8 Haziran 2010 14:08  

Canım NUNUM,Bir Dut Masalı'nın Doğum Yıldönümü KUTLU OLSUN.Daha nice güzelliklere,mutluluklara,bereketli,sağlıklı yıllara...Sevgilerimle.Belgin.

Bir Dut Masalı - nUnU 8 Haziran 2010 14:18  

çok teşekkürler ederim.
masalım sizlerle büyüdü,
sizlerle anlam buldu..
sevgiler güzellikler hayatımızdan eksik olmasın.
hepinizi seviyorum.

sarımutfak-hande 9 Haziran 2010 09:28  

hoşgeldin canım çok sevindim inan
bloğunun yeni yaşını kutlarım
sevgilerimle

pelince 9 Haziran 2010 22:37  

Bloğunun yeni yaşı kutlu olsun.. paylaşımlarımız hep sürsün inşallah....

Adsız 10 Haziran 2010 10:11  

nice nice renkli çiçekli kalplerle süslü bir ömür diliyorum, sağlıkla inşallah
bloğununda doğum günü kutlu olsun nunucum

esin

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP