KUZİMLE BAŞBAŞA BİR GÜN

>> 24 Ocak 2012 Salı










Sanırım şöyle bir bakıp da, '' aa..  nUnU' cum,   SANA hiç YAKIŞTIRAMADIK BU SOFRAYI ''diyenleriniz olmuştur :) aMA BU ZATEN oRTA sEHPA  :=))))
Onca sofralardan sonra ehh.. sizde haklısınız..Ama bende haklıyım !
Kuzenim nice zaman sonra gelecekti zaten Tarabya'da oturuyor, karlardan çok mahsur kalmışlardı,  benim ise iki ayağım bir pabuçta denecek bir dönemime denk geldiğinden kılı kılına yetiştirdiğim bir hazırlık günü oldu bu sofra ..
Birde Zaten başbaşaydık, kandık candık, kusuruma hiç bakmazdı bu aralar !
O halasını ( valide sultanımı) görmeye gelecek, hemde karşılıklı hasret giderecektik . Çok severim Nejla'mı...
O'nun sevdiği ,beğendiği henüz yapamadığı, ama tatmayı arzu ettiği bazı istekleri olmuştu sohbetler esnasında. Bunları aklıma not etmiş, ilk geldiğinde de yapmayı hedeflemiştim.. Ama böyle bir zamana gelmesini hiç düşünememiştim.....
NEJLA'nın eşi Trabzonlu. ''Gelirken bana mısır unu getirde ekmek yapalım beraber ''dedim. Mısır ekmeklerini beraber yaptık, sıcacık tazecik, yanına turşu kavurması ne gider dediğinizi duyuyorum ! :)) Gitti efendim gitti. Ben yiyemesem de ah ..kokusu yetti :)
Oda Eminönü'nden gelirken  Valide sultanın en sevdiği güllü  hacıbekir lokumlarını, tazecik Mehmet efendi kahvelerinide getirmişti.. miss gibi, buram buram !

Bende O'na Hani bir kaç sene önce benim yarattığım !! Bloglar arasında yıkılan !! :=)) portakal soslu kekim vardı ya onu yaptım,  favorisi oldu Nezoşumun.
''TARTÖLETLER DERHAL YAPILACAKLAR ARASINDA DEDİ. TOST EKMEKLİ SALATA ONU ŞOKE ETTİ.. :)  Mecimek salatasına da ben kadar aşıktır zaten, çok keyifle oturdu çay soframıza.
Biz hasret giderdik, O şimdi Karadeniz'de ailesiyle hasret gideriyor, Şubata sözleştik, dedik ki  benim telaşlarım (!) bitsin,  imece usulü olsun, tüm aile güzel bir karadeniz sofrasına oturalım, sonra ben blogger arkadaşlarla da paylaşıp..  Hep beraber keyifle tadalım..

Bizim soframız ise malum.. Tarifleri hemen yayınlıyacağım...
HEPİNİZE SEVGİLER...bENİM EKOSELİ EKMEĞİmi  böylesine şımarttığınız için çok çok teşekkürler...

MENÜ .

Muzlu tartöletler,  ( Mutlaka yapın !!!  Hiç pişman olmayacaksınız - crem ole kullandım bu sefer )
Portakal soslu kekim ( nUnU MArKa) ( biliyorum yapmayan kalmadı google dan ararsanız yüzlercesini göreceksiniz , ama yapmayanlar denesin derim !
Mercimek köftesi ( tarif gelecek)
mısır ekmeği( tarif gelecek)
Tost ekmeği salatası

35 yorum:

projecantasi 24 Ocak 2012 09:45  

Şu anda öyle açım ki, ekrandan içeri gireceğim neredeyse :)
Renklerin uyumu bu kadar güzelse tatları zaten mükemmeldir :)

suhuba 24 Ocak 2012 09:46  

Off herşey süper gözüküyor...

seyabb 24 Ocak 2012 09:46  

daha ne olsun süper.

bahriye-krm 24 Ocak 2012 09:47  

ben hiç te öyle düşünmedim...yine yine çok güzel bir masa...herşeyden önce sevgi var...bir şey sormak istiyorum...muzlu tartöllerin tarifini...sayfan da var mı ?

kalpkurabiye 24 Ocak 2012 09:56  

o keki yapmayan bir ben varmışım:))
uzayda hangi karadeliğe düştüysem artık:)))
o mısır unjuyla birde kuymak yapılaydı ahh yemelere doyamazdık:))
ablacım beni çok gaza getiren bir ost olmuş yine beğendim çok beğendim:))

Adsız 24 Ocak 2012 10:01  

off aman amann
sabah sabah günaha sokuyosun beni
o salatana hastayım, hala yapamadım 2 senedir, ama sende yemesi çok güzel oluyo nunuşkommmm
)))))
ferda

sare 24 Ocak 2012 10:17  

NuNucum daha ne olsun! Birbirinden güzel yiyecekler ve kuzenler de bir araya gelince tadına doyulmamıştır.
Portakallı'yı not aldım en uygun zamanda yapacağım, canım.
Sevgili anneniz de daha iyidir inşallah...
Çok sevgiler

pembe kekik 24 Ocak 2012 10:19  

Günaydın.Ellerine sağlık.Sofran gayet güzel.Tost ekmekli salata tarifini bekliyorum.Favorim o oldu.

Nina 24 Ocak 2012 10:40  

Hi, I always love your dishes and the presentation! Compliments my dear! Xo

Adsız 24 Ocak 2012 10:41  

Mis gibi o hazırladıkların ,
hem bizim sofralar zaten böyle, sen neden eksik buldunki,
bayıldım ben
mısır ekmeğini yaz nunumm
öpüyorum sizi, çok kolay gelsin bitti sanırım hazırlıkların.
sema n

neslice tarifler 24 Ocak 2012 10:42  

"Size hiç yakıştıramadık mı???"
Daha ne olsun!! :)

Bir Terazi Kizi... 24 Ocak 2012 10:47  

Coook sirin mi sirin bir sofra olmus,kisa zamanda cok sey basarmissiniz,özellikle salataya bayildim,bende misafirlerime böyle fotograf gibi bir salata hazirlamak istiyorum,ama hayal gibi,oglumdan zaman kalirsa eh iste! ama denicem tariflerinizi bekliyor kuzeniniz ve annenize sevgilerimizi yolluyoruz efendim...

NzlGl 24 Ocak 2012 10:50  

Ahhh Nunucuğum

sizin hazırladığınız her sofra güzel :)
birde o güzel sohbet olursa .....

ellere , gönüllere sağlık olsun, sevgilerimle

Adsız 24 Ocak 2012 10:54  

yemede yanında yat arkadaşım
ne diyosun sen ???
muhteşem lezzetler.
ama o tost salatası ne olaki
bak yedirmedin bana :)) merakla beklicem eline sağlık nurayım
BANU

Eya 24 Ocak 2012 10:59  

Ay bu sofra cok kalabalik, size cok gelmistir bunlar, benimde gelmem gerekiyormus, yalniz bitiremezsiniz...:)))) pek bir güzel olmus Nunucugum...sevgiler

zehra

Çiçeklendim 24 Ocak 2012 11:15  

Çok güzel ve iç açıcı Ellerinize sağlık. Çok sevgilerimle:)

Adsız 24 Ocak 2012 11:28  

rengarenk herşey nasıl güzel nunucum
mısır ekmeği , mıhlama, hamsili pilav, çobanız hepsini isteriz isteriz
ben yemekten çok mutlu olurum şahsen bir kez daha

salatayı merak içindeyim
portakallı kekin çığır açtı 5 yıldır evimizde.
elelrine sağlık canım arkadaşcığım

Nesrin

Nes-Kayfee / Nesli 24 Ocak 2012 11:37  

ne güzel bir salata bu böyle rengarenk ellerine sağlık canım
sevgiler

SMİLENA 24 Ocak 2012 12:18  

Nunucum yine harikalar yaratmışsın.ben şu tost ekmekli salatayı merak ettim.bekliyorum tarifi....afiyet olsun size.mısır ekmeği ve diğerşleri de harika görünüyor....

sevgilerimle

Hülya 24 Ocak 2012 12:22  

Hepsi çok güzel görünüyor.
afiyet olsun. mısır ekmeğini denemek isterim :)

Adsız 24 Ocak 2012 12:33  

Allahım iyiki iyiki seni yaratmış ya, ömrüne bereket bayıldım bunada
işleri bitirde gel yaz bekliyorum nunum =]]

Fatoş-

Ferkay 24 Ocak 2012 12:46  

Yok Nunum ben öyle demeyecektim. Sadece kuzenin gelecek ve sen yine böyle güzellermi hazırladın diyecektim canım.
Herşey harika olmuş, ellerine sağlık.
Sevgiler..

anne eli gibi 24 Ocak 2012 13:23  

insanın ağzının tadı olduktan sonra tek çeşit yemek bile yeter,ama senin orta sehpanın üzerinde gayet güzel yemekler var:)
ellerine sağlık afiyet,şeker olmuş sizlere..

neseersoy 24 Ocak 2012 13:37  

Nunum yıkmışsın gene ortalığı :-)Ellerin dert görmesim, öpüyorum...

mihrimah 24 Ocak 2012 13:50  

valla süpersin canım ellerine sağlık.daha ne olsun.birde muhabbet sohbet. ne güzel. sevgiler

mugehobi2 24 Ocak 2012 14:30  

ya cok canım istedi ellerine saglık mugteşem dörünüyo

TATESAL 24 Ocak 2012 14:32  

elinin değdiği herşey harkulade oluyor nunucum,sana herşey yakışır....

lezzet sefasi 24 Ocak 2012 14:49  

Herikalar yaratmiissin yine nunu ellerine saglik emegien saglik
Sevgiler
Sefa

mutfagabuyrun 24 Ocak 2012 16:05  

herzamnki gibi harika bir masa ve harika bir menü cnaım.ellerine sağlık.afiyet bal olsun.sevgiler.

Şehnaz 24 Ocak 2012 18:22  

TOST EKMEĞİNİN BAMBAŞKA HALİ İLE KARŞILAŞTIM..ŞAHANE OLMUŞ..GÖRÜNTÜ SÜPER..ELLERİNE SAPĞLIK NUNUCUM..

ihlamurcum 24 Ocak 2012 23:42  

Portakallı kekinizi bilmiyordum, hemen bakacağım.Ve en kısa sürede yapmak isterim, elinize sağlık

Böğürtlen Taneleri 25 Ocak 2012 01:15  

Ellerine sağlık.Herşey çok güzel görünüyor.Daha ne olsun ki.

Emel Kurt 25 Ocak 2012 02:12  

Selam bence çok hoş bir sofra olmuş. tost ekmeği salatası hiç yapmadım ve yamedim. çok lezzetli ve süslemeside oldukca başarılı görünüyor. ellerine emeğine sağlık, sevgiler...

Bir Dut Masalı - nUnU 25 Ocak 2012 09:17  

çok teşekkür ederim yorumlarınıza

sevgiler....

darkolivee 25 Ocak 2012 19:58  

eeen çok sevdiğim şeydir, sade türk kahvesi ile güllü lokum, başka bir dünyaya adım atarım sanki...
hemen gidip yapayım kendime bi tane:)
canım çekti :)

öptüm sevgiler...

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP