''O '' ARTIK BİR LORD !

>> 29 Ocak 2012 Pazar



 BAVULA SIĞDIRAMADIKLARIM.......  :(
İnsan nereden başlasın bilemiyor doğrusu,
Hele de bir anneysen ,tam  nasıl anlatılır bulamıyor ki kelimeleri yerli yerine koysun..
Kaç haftanın, kaç günün yorgunluğu varsa üzerimde herşey hafifledi ve bir o kadar da ağırlaştı ! Karmakarışık tezatlara dönüştü....

Dışarsı buzzzz... Yüreğim ise adeta   Kor ....
ÇOK BULUTLU bir hava...güneş varla yok  arası, kar topluyor belliki.
İstanbul yeniden kara hazırlanıyor,  şimdilik yağmıyor  ama neden  kalbimin açık penceresinden  tipi doluyor tüm yüreğime, neden bu kadar çok üşüyorum bu gece  ....sabaha dek buz tutmasam diye dua ediyorum ellerim  açık göğe.

Çok erken kalkıyoruz, vakit yok ki dumanı üstünde ,keyifle bir kahvaltı yapalım , sevdiği o güvercin resimli çay tabaklarından bir  çay içelim, omletler yapayım ,sarmalarını, su böreklerini bir kez daha ikram edeyim ...... olsun biz kaç aydır, hele son haftalardır  niceee keyifli kahvaltılar yaptık , hem  onlara sayarım ....hiçmi hiç üzülmez.

Sağa sola, elimdeki listeye defalarca bakmaktan yorulmuş halde çizmelerimi geçiriyorum ayaklarıma....Fularımı sarıyor, kapşonumu başıma geçiriyorum,  O da yeni aldığım bu yılın trendi şapkasını özenle severek  takıyor,  şapkasını gösterip  mutluca bir bakış fırlatıyor,
Oğlumcanımın aklı aslında biraz da bende !! benim ki hep ONDA !  sık sık göz göze geliyor , gülümsüyor,   ya da gülümsemeye çalışıyoruz...
HAZIRIZ !
Telaşsız çıkıyoruz sabahın 5 inde , taşıdığımız bavulların ağırlığı değilde, kalbime binen yükün ağırlığı ne çok zorluyor beni...
oysa ne yükler taşıdım, ne ağırlıklar altında ezildim de gıkım çıkmadı benim.. ama bu yük beni çok ezmeye kararlı !
banamı öyle geliyor bilemiyorum ama, sanki belimde kalın bir ip bağlı  ve yürüdükçe geriye çekiyor beni...gücümü tüketiyor !
Diğer yandan  da  hislerimi tartıyorum ve hayallerim  artık gerçekleşmiş bu dileğim karşısında tüy kadar hafif  ve ne kadar da coşkulular  diyorum !

Hatırlıyorum da koleji 8.sınıfta teşekkürler alıp  bitirdiğinde   karar veriyordu , hatta bugüne dek ne yaşadıysa tek tek  O hedeflerini anlatıp s, anki olmuş- olacak gibi bize gösteriyordu  benim akıllı karadutum, o günler de bizler ailecek heyecanla dinliyorduk  bu 14 yaşındaki kararlı delikanlyı ve  '' Olur mu olur, hatta çok istiyorsan tabii ki olur , ARKANDAYIZ '' diyorduk.

Çok istiyor demek ki, o yıllarda ilk mezuniyet hediyesini bizden alıyor ve 1 aylığına  arzu ettiği için Fransa 'ya gidiyor, sonrasında  çok çok mutlu dönüyordu ...
İlk uzun ayrılığımızdı !!!!!! Çokk , ama  ne çok özlüyorum anlatılır gibi değil..
.....


Yıllar geçiyor ; Liseydi..  falan derken, ekimde  Üniversite de bitiyor  ,küçük , kısa ayrılıklar da oluyor, ama, herşeyi  hep hedeflediği kadar yaşıyordu , nokta vuruşları ise dikkat ediyorum da hep isabetli, asla şaşmıyordu .
Aslında o kadar soğukkanlı ( cool) sakin ve içten içe kararlı ki, hatta güvercin ayaklı derim ben ona, sessiz ve küçük adımlarla,  biraz da herşeyi,  sadece ''  kendi içinde  yaşıyordu '' annesine de, babasına da çekmiş ! Hiç  bildiğinden şaşmıyordu ! Bir gün :
- '' anne ben senin bir sözünü hiç unutamadım '' diyor
- '' nedir '' diyorum
- '' sen :  Ben HAYAL KURMAYI HİÇ SEVMEM !! ONLARI YAŞAMAYI SEÇERİM !!  ki ,hayal kalmasın ''demiştin ya , İşte bende sadece hayal kurarak değil, onları yaşamayı seçtim '' hazırım diyor !
........................... (!)
Çok mutlu oluyorum ve onun başına en görkemlisinden bir TAC , kendime ise mutluluktan  kocaman PESPEMBE kanatlar takıyorum !
Nasıl beni mutlu kıldın.... cesaretinle, kararlılığınla, narin bedenindeki o kocaman 24 ayar  cesur yüreğinle ,işte benim OĞLUMCANIM diyorum ..

Başlıyoruz 2 ay sürecek hayallerinin hazırlıklarına..... derken her şey HIZLA hazır oluyor !


Bu sabah O hayalinin  gerçeğini yaşamak , için çok sevdiğin kocaman demirden kuşun , kanatlarının altına sığdırıverdik seni.....
1 seneliğine anlaştık gurbet kuşuyla, ''365 gün hasret '' koyduk adını !!!!!


Benim sensiz , senin  bensiz yaşayacağın  herşeyi  sığdırıverdik  işte 2 bavula .

Olanı sığdırdıkta,  ya  O bavula sığdıramadıklarım ??? !!

İçine sığmayan, istesem de sığdıramayacağım ne çok şey vardı, içimi titreten, beni hep dürten, bana kendimi affettirmeyen neler neler vardı bilsen ,
Arındırsam,  durulasam, tertemiz oldu desem de zorlasam, yeniden bavuluna  sıkıştırsam da artık olmaz, onlar sığamazlar ki....
Onlar benim yürek yorgunluklarım, onlar benim  yanlışlarım, onlar benim eksiklerim, zamansız toyluklarım,  yerli yerinde veremediğim sevgilerim, yerine koyamadığım kocaman boşluklarım, onlar benim keşkelerimdi.. 
 Düzeltsem de  nafile, artık  çok  ulaşılmazlar  O umut dolu  bavula hiç de sığamazlar ki !!
......
Hadi onları başaramadım  bari dedim ağzının tadı yerinde olsun, tek tek  sütlaçlarını, misket köfteli çorbalarını, sakızlı muhallebilerini, kestaneli -çikolata parçalı tiramisularını , sevdiğin tüm kekleri, su böreklerini, sarmalarını, ah olabilseydi  de sığdırsam dedim,  hatta camına konan  çok sevdiğin o güzelim kumruların helin ve selimi  :=),
 mutfakta beslediğimiz hergün ekmek-simit almaya gelen  martı Murtaza'yı :=) , biraz da zorlasam, yatağını, yastığını  ... ...... biliyorum biliyorum abarttım sanırım , onlar zaten hiç olmazdı  :(((

Belki dışarıda kalsalar da , tam manasıyla sığdıramadığım ,benim yetersiz kaldıklarımı da, dilerim hayat  bir gün kapatır !! gümüşden, altından tepsilerle sana , güzellikler olarak  sunuverir, sunuverir  de yüreğimdeki yangınlar serinler diye düşündüm  ...........


GÜLE GÜLE GİT OĞLUMCANIM,

TÜRK'LÜĞÜNLE GURUR DUY !

ANLI ŞANLI BAYRAĞINI GÖĞSÜNDEN EKSİK ETME,

BAŞINI YERE SAKIN  EĞME,


ÖMRÜNÜN YETTİĞİNCE, SESİNİN SON PERDESİYLE , İZİNDEYİZ ATA'M DE !

BEN AĞZINDA ZEYTİN DALI OLAN ,BEMBEYAZ GÜVERCİNLER YOLLADIM  ARDINDAN ....
DİLİYORUM KANATLARIYLA SARAR,  HİÇ AYIRMAZ SENİ MELEKLER YANIBAŞLARINDAN...


HAYATA TUTUN KARADUTUM...
BAK BEN SENİN ELLERİNİ BIRAKIVERDİM.......
AMA GİDERKEN YÜREĞİMİ GÖTÜRMEYİ UNUTMA  ,
O ZATEN İSTESENDE İSTEMESEN DE  SENİN YÜREĞİNE MÜEBBET...

Yastığının üzerindeki 3 tel saçın,  2 adet kapkara kirpiklerin için çoook teşekkür ederim benim ballı  karadutum.
BANA BIRAKABİLECEĞİN EN DEĞERLİ HATIRALARIN.

Yüreğim bugünlerde çok kalabalık, içerdekiler uslanıp susunca döneceğim..
Çok sevgiler..

91 yorum:

BAL ANNE 29 Ocak 2012 14:17  

allah sağlıkla hayırla kavuştursun....demek londra ya gidiyor....güzeldir londra kucak açar her gelene neden ve niye geldin demeden.....

Ferkay 29 Ocak 2012 14:18  

Nunum negüzel dile getirmişsin ayrılığını, bende 2 senelik diye gönderdim 11 senedir ayrıyım.
ALLAH KAVUŞTURSUN CANIM..
Kocaman öpüldün..

Adsız 29 Ocak 2012 14:28  

ah benim güzel canlarım..
bilirim yaramaz size bu ayrılıklar ama sonu güzel nunum benim
ALLAH KAVUŞTURSUN BİTANEM

Asuman

pie kurabiye 29 Ocak 2012 14:37  

Gözümde iki damla yaş.Allah kavuştursun.

Adsız 29 Ocak 2012 14:47  

ALLAH KAVUŞTURSUN NURAYIM
FaceB resimlerinde çok duygulandım, evlatlarla ayrılık annelere zordur. çok güzel olacak herşey,
zaten hep gittiğiniz bildiğiniz yer, bir biletine bakar, endişe etme, allah utandırmasın seviyorum sizi canım

Neslihan

neslice tarifler 29 Ocak 2012 15:08  

Belki de alışacağım yokluğuna, en kötüsü bu...

gunduz68 29 Ocak 2012 16:05  

Allah kavuştursun nunucum...Dilerim en büyük ayrılığınız bu olsun..Allah size kavuşması olmayan ayrılıklar vermesin..gözlerim doldu okurken kelimelerine sağlık..yüreğin kuş olsun bir an önce...

Şehnaz 29 Ocak 2012 16:06  

NUNUCUM OKURKEN İÇİM TİTREDİ..AMA ÇOCUKLRIMIZ BÜYÜYOR,KENDİ HAYLLERİNİN ARDINDAN GİTMEK İSTİYOR,BİZEDE ONLARI DESTEKLEMEK KALIYOR...ALLAH BAĞIŞLASIN ALLAH HEP UMUTLU VE MUTLU KILSIN AİLENİZİ..AMA ÜZÜLME HASRETLİKBİTTİĞİNDE DAHA DİNAMİK KENDİNE GÜVENEN VE AYAKLARI ÜZERİNDE DAHADA SIKI DURABİLEN BİR OĞULU KARŞILAYACAKSIN...ALLAH KAVUŞTURSUN CANIM...ALLAH HEPİMİZİN ÇOCUKLARINI BAĞIŞLASIN...

Unknown 29 Ocak 2012 16:10  

Allah kavustursun sevgili arkadasim... Yavrunun yolu da, bahti da acik olsun insallah.... Sana da dönecegi güne kadar rabbim sabirlar versin... Bunlar cok güzel ayriliklar... Zaten evlatlarimiz bizlere emanet degil mi? Ne mutlu ki böyle güzel amaclar icin, daha iyi bir gelecek icin yasaniyor ayriliklar... Ne mutlu ki yavruna, böyle bir sansa sahip.... Rabbim herkeslerin yavrularina böyle güzel, basarili bir egitim nasip etsin insallah... Onlar mutlu olsunlar, bizler uzak ta olsak, onlarla gururlanalim... Sevgilerimle,

Adsız 29 Ocak 2012 16:14  

ah o yastığının üzeri dedinya, beni ağlattın şimdi be nurayım
allah kavuştursun, böyle ayrılıklar olsun.
fedakarlığınızı sonuna kadar hak eden evlatlarınız var, allah nicelerine başarılar erdirsin
selamlar canım* Sema N

Esma 29 Ocak 2012 18:05  

Allah ayırmasın,mutlulukla kavuşmayı nasip etsin inşallah tüm annelere çocuklarını canım....:-)
Esma

Nedret 29 Ocak 2012 18:22  

Hemen sakinleşip günlük hayatınıza dalmalısınız. Bilin ki bu son olmayacak. Bir an önce alışmakta yarar var. Teknoloji sağolsun. Hergün görür konuşursunuz. Evlâdınız değerine değer katıp dönecek. Allah nazadan saklasın. Sevgiler.

zeynep 29 Ocak 2012 18:31  

Nunucuğum ; tüm hissettiklerini o kadar içten , o kadar güzel aktarmışsın ki ; benim de yüreğimi dağladın . Hasret çok zor biliyorum , sakın üzülme , bak oğlun aslanlar gibi hayallerinin peşinden , iyi bir gelecek için gidiyor . Merak etme senin gibi bir annenin yetiştirdiği evlat , başı dik gezer gurbet ellerde , aklın kalmasın , güzel şeyler düşün .
Güle güle gitsin , güle güle gelsin , bak seneye dönüş haberinin sevincini de burada hepbirlikte paylaşacağız canım .

Allah Kavuştursun !

Nilgün Torunoğlu 29 Ocak 2012 18:47  

Ağlattın beni arkadaşım ! Ben de 3 yıl önce 2 bavula özetleyip koymuştum evini, yollamıştım oğlancanımı Amerika'ya. Çok üzülme olur mu ,ben o kadar çok üzüldüm ve o kadar içime attım ki -asla başımı eğmem onun yanında- yüz felci olup 2 ay doktora taşındım tedavi için:( Bak oğullar bir gidiyor iki geliyorlar ,kollarına takarak sevdiceklerini ,biz de kız çocuğu sahibi oluyoruz böylelikle...Allah kavuştursun arkadaşım,sağlıkla mutlulukla...

Hayat İzlerim 29 Ocak 2012 18:49  

Offf oğlumun büyümüş ve yuvadan uçmuş hali geldi gözlerimin önüne ...
Sağlıkları yerinde olsun da; bize beklemek ve özlem düşsün yeter ki.
Güzel günlerde kavuşun birbirinize, sevgiler ...

NEFİSE 29 Ocak 2012 19:21  

Allah kavuştursun Nunu'cum...inan ki senin gibi yüreğim sıkıştı okuyunca..benimkiler gitmeden gitmiş gibi buruldum,gidecekleri gün gelmiş gibi içim allak bullak oldu...ben de gidiyorum içimdekiler durulunca gelirim gene...öptüm.

Adsız 29 Ocak 2012 19:26  

BEN SENİN KADAR KOCAMAN BİR YÜREK TANIMADIĞIMDAN ALLAH ŞAHİTKİ, ÇOK GÜZEL ŞEYLER GÖRECEKSİNİZ AİLECEK.
BU OĞLANA DAYANAMADIĞINI BİLİYORUM FAKAT ÖYLE DEĞİŞMİŞ OLACAKİ, SENDE ŞAŞIRIP TANIYAMAYACAKSIN.ÇOK FAYDALI OLACAK BU TEK BAŞINALIK. AVRUPA BİLEN BİR DELİKANLI OLMASI ZATEN AVANTAJ, BUNLAR DUYGULARIM BENİM TABİ.
SEN KAPIP KOYVERME YETER. SPOR YAP, ŞİRKETİNE ASIL, SOSYAL HAYATINA BİRAZ SOKUL İYİ GELECEK
BİZ NE GÜNE DURUYORUZ A İKİ GÖZÜM
HAYDİ ALLAH KAVUŞTURSUN BU GÜZELLER GÜZELİ ANNEYE.
SELAM SÖLEYİN OĞLUMA

NESRİN

hilal 29 Ocak 2012 19:39  

Gözlerim yaşardı....hayırlısıyla kavuşursunuz inşaallah..kelimeler tükendi=((

MUTFAKISTAN 29 Ocak 2012 19:42  

Canim benim cok zor biliyorum
Name ingilterede yeliz kanadada okudu dil egitimi icin 2 ser yil zaman geciyor allah can sagligi versin
Sen simdi onun sevdiklerini yemezsin aglarsin bir yanina git gor ondan sonra rahatlarsin uzulme sabret bunlar guzel ayriliklar
Sevgiler sabirlar nunucugum

Unknown 29 Ocak 2012 20:29  

Duygularinizi cok guzel anlatmissiniz...cokkk begendim... İnsanın hedefi olması ve pesinden gitmesi cok güzel birşey...Allah kavuştursun...sevgiler...

bir dilim bir tutam 29 Ocak 2012 20:55  

Canim Nunucum

Iste ana yüreginden süzülen duygularin kelimelere dönüsü...okuken cok duygulandim...

Allah kavustursun...365 gün ne ki? Göz acip kapatincaya kadar gecer..
Sonunda zaten bir kavusma olacak...Allah uzun ayirmasin insallah..

Hele günümüzde(allaha sükürler olsun) oglusunu koklayamasanda, sarilamasanda onu bir sekilde istedigin anda görebileceksin...Teknoloji sagolsun
:-))

Ayşegül Kara 29 Ocak 2012 21:06  

çok sevgiler:) gel canım bana en iyi seni ben anlarım:) olsun canları sağolsun Allah kavuşturusun:)

Unknown 29 Ocak 2012 21:07  

allah kavuştursun nunucuğum her ayrılık böyle olsun canım. oğlunun arkasından söylediğin sözler beni çok duygulandırdı en çok da türklüğünle gurur duy demen anneler olarak evlatlarımıza vermemiz gereken en önemli öğüt bence sevgiyle...

Adsız 29 Ocak 2012 21:15  

sevgili arkadaşım burdanda bu duygu yüklü sayfana iyi dilkelerimi anı olarak yazmak istedim..
göğsümü kabartan bu TÜRK ANASI yüreğini öpüyorum.
allah bahtını yolunu açık etsin
allah kavuştursun madalyalarla.
çok sevgiler canım

GÜlden Y.

Adsız 29 Ocak 2012 21:17  

canım nunum
allah kavuştursun
öğretmeni olarak alnından öperim ben delikanlımın. o canım benim.
guru duydum, allah kavuştursun, dileyen tüm öğrenclere nasip olsun. 1 yıl ona fazla fazla yeter nunum merak etmeyesin
sevgiler canım benim,
selamlar londraya /ESİN

karadenizsofrasi-Balıkesir 29 Ocak 2012 21:40  

Çok güzel çok duygulu anlar yaşayıp kaleme dökmüşsün arkadaşım ama o hedefine gidiyor ve senide içinde götürüyor,güle güle gitsin dönsün yolu açık,şansı bol olsun,allah kavuştursun.

FİGEN KARAVAŞ 29 Ocak 2012 22:10  

Boğazım düğümlendi be kuzum:( ben ki kolay ağlayaman...Tutamadım kendimi:( Nasıl anlatılır ki duygular, böylesine yoğun:( Annelik bu dedirttin yine!Onlar yüreğimiz, onlar CAN ımız bizim...

Ama ne mutlu ki sana, böyle bir evlat yetiştirmişsiniz, kendine güvenen, ayakları yere basan, ne istediğini bilen! Helal olsun sana, helal olsun sizin gibi ana babalara! Haddim olmayarak " seninle bir kez daha gurur duydum kocaman yürekli arkadaşım"!

Allah'ın bizlere, her daim yavrularımızın iyi günlerini, mutluluklarını ve başarılarını göstersin inşallah. Oldukları yerde huzurlu ve mutlu olsunlar.

Kıyamam sana yaaa, yemin ederim hissettim buradan ne hissettiğini!

Umarım yüreğindeki korları bir an evvel sevince çevirirsin canım. Mutlu ol, mutlu ol çünkü oğlun istediği yerde, senim yetiştirdiğin gibi. Sağlıkla gitsin ve dönsün!

Öperim seni kocaman kocaman,

Figen Karavaş

HUYSUZBALIK 29 Ocak 2012 22:20  

Rabbim sağlıkla keyifli günlerde kavuştursun inşAllah Nunum. Ağlattın beni. Ben de üniversite için istanbula giderken annem böyle mi hissetmişti diye azıcık da suçlandım. Allah korusun karadutunu da sizleri de... Sevgiler...

Adsız 29 Ocak 2012 22:33  

tatlı kumru kuşun gurbet kuşalrına karıştı hayırlısıyla canım, neler neler değişecek, ne harika olacak hayat görüşü
çok klas olan karakteri gerçekten mükemmel ötesi olacak
allah kavuştursun nuraycığım ne mutlu sizlere.


zeynep Günal

denizmelissa 29 Ocak 2012 22:37  

Bir anne olarak ne kadar guzel yorumlamissiniz.ben de yurtdisinda yasiyorum.Istanbul hasretini sizin eklediginiz resimlerle gideriyorum.hasretlik cok zor fakat eger ogulcaniniz icin gerkliyse katlanin derim.aralarda siz onun yanin da o saizin yaniniz da derken alisirsiniz.önemli olan cocuklarimizin istekleri.umarim aradagi herseyi bulur.basarli,mutlu en önemlisi ayaklari yere basan bir delikanli olur.
sevgilerle
Nurten.

hanife 29 Ocak 2012 22:50  

Allah kavuştursun Nunucum,evladının hayallerinin gerçekleşmesi ne güzel...

Çiçeklendim 29 Ocak 2012 23:18  

Ahh ne mutlu size:) Ne güzel bir şey...Maşallah. Sayılı gün çabuk geçer.. Çok sevgilerimle:)

boncuk mutfakta 29 Ocak 2012 23:19  

Canım o kadar duygulandım ki.
Aslında ne yazacağımı da bilemiyorum kelimeler düğümlendi boğazıma .Oğlumun 10 sene sonraki hali geldi gözüme. Karadutun umarım ideallerine kavuşur.

Adsız 29 Ocak 2012 23:36  

Nasıl geldi bu kadar kelime yanyana kitlendim ben.
en sonunda yastığa bağladığında daha öteye geçemedim zaten
böylesine muhteşem bir anne , cümleleri ve cömert yüreği
allah bağışlasın
allah kavuştursun
tebrik ederim nunum
{ selma }

neval 30 Ocak 2012 00:00  

zor günler bu günler..
Allah kavuştursun Nuray hanım

sare 30 Ocak 2012 00:36  

Ah Nunucum, bu kadar mı içten yazılır. Ağlattın.
Ne çabuk büyüdüler ve o güzel kanatlarıyla uçmaya hazırlar.
Allah yolunu açık, yıldızını yüksek etsin, sevgili yeğenimizin.
Başarılar diliyorum.
Çok sevgiler, canım.

Eya 30 Ocak 2012 00:39  

Ne mutlu sana ki böyle bir evladin var, ne mutlu o evlada ki senin gibi bir anneye sahip...verilebilecek en güzel ögüt...Hayalini yasa ki hayal olmaktan ciksin.... allah hep böyle güzel ayriliklar versin...sonu güzel olsun...sevgiler NUnucugum...

zehra

pembe kekik 30 Ocak 2012 01:12  

Tam bir yıl oldu ben de kızımı yolladım.Çocuklar artık hayallerinin peşinde koşuyor.Allah kavuştursun.Sevgiler.

Adsız 30 Ocak 2012 07:28  

ne güzel bir ayrılık, sevgi dolu, gerçekleşen hayallerle bezenmiş, her iki tarafın zaferiyle kutlanan ne güzel bir ayırlık böyle

allah kavuştursun benim canım arkadaşım

sevtap

NzlGl 30 Ocak 2012 09:37  

Ne denir, ne söylenir bilemedim ama 'anne' olduğum için o 'Cızzz'ları hissettim.
Allah kolaylıklar versin. Bir an önce sağlıkla kavuştursun sizi....

seçil 30 Ocak 2012 09:47  

Allah sağlıcakla kavuştursun. Okurken ağladım desem, kendi kuşumu düşündüm
desem, daha küçük ama hedefleri büyük desem. İnşallah hep güzel haberlerini alırsın.

Adsız 30 Ocak 2012 10:04  

off nunu
çok fena oldum bende
allah kavuştursun benim canım oğlumu.

üzülmediğini çok mutlu olduğunu, sadece bunları anne tarafının yazdığını biliyorum

seni seviyorum yürekli arkadaşım benim
BANU

Meyra 30 Ocak 2012 12:05  

Allah kavuştursun ayrılıklar zor ama gidenin hayatı için gerekliyse katlanmak sabretmek lazım sanırım.Ama annesin tabi bana söylemesi kolay...Sağlıkla kavuşun.

nilgün 30 Ocak 2012 14:01  

resmen boğazım düğümlendi nefes alamadım.nefis bir anlatım.allah kavuştursun.allah hep iyi insanlarla karşılaştırsın oğlunuzu.ve allah hep böyle güzel ayrılıklar nasip etsin.

kalpkurabiye 30 Ocak 2012 14:04  

ablacım Allah kavuştursun..
anne olunca anlayacağım bu duyguları tam manası ile değil mi?
çok tatlısın ve çok cici bir annesin eminim:)

hayat 30 Ocak 2012 14:07  

Nunucum, Allah kavuştursun.
Sevgiler...

Adsız 30 Ocak 2012 14:13  

nunum
allah kavuştursun
hayata harika bir bir başlangıç
nefis dile geitirlmiş duygular bunlar

Ferda

mihrimah 30 Ocak 2012 15:26  

rabbim sağlıkla sıhhatle huzurla kavuştursun tekrar.yıllar çabuk geçiyor.bana uzak gibi ama sanırım göz açıp kapayıncaya kadar geçecek.sevgiler

Birkaselezzet blogspot.com 30 Ocak 2012 15:58  

ÇOOOOOK HOOOOOŞ ANLATIM
GÜLE GÜLE GELSİN
:))))

Gönülünce 30 Ocak 2012 18:38  

Canım arkadaşım yazdıklarını okurken çokkk duygulandım...Çünkü sizin geçmişiniz bizim şu anki halimiz...Benimde bir tanecik kızım var biz ilk defa geçtiğimiz yaz 1 aylığına İngiltereye dil kurdu için gittiğinde ayrılmıştık...Şimdiki planı nisanda kıbrıs...Sonrası inşallah üniversite okumak olavak...Ama daha sonraki hayyeleri Londra...Hayırlı olsun diyelim...Seni çok iyi anlıyorum sadece Allah kavuştursun diyebiliyorum...Her şey gönüllerince olsun...
Güzel günler dilerim...

Adsız 30 Ocak 2012 18:41  

ay şu en baştaki resim aynı sizz ))
ve en sonda yazdıklarında içimdeki cızzz (((

ufff çok fena dolmuşsun
iyiki buraya aktardın içindekileri
ama okuyunca hüzünlenmesin ballın ?

allah kavuştursun benim canım

mine K

LEZZETLİ SOMUNLAR 30 Ocak 2012 20:07  

Ah o ilk ayrılıklar:(( Allah kavuştursun ve tabii ki dayanma gücü ve sabır versin Nunucum..Neyse ki iyilikler ve güzellikler için gidiyor çok şükür..Canı, sağlığı yerinde olsun, şükret n'olur..Sevgiyle, sabırla kal..

ihlamurcum 30 Ocak 2012 20:24  

Sevgili Nunu, anne olmak böyle birşey,insan sayfalarca yazabilir duygular gene de bitmez. Allah karadutunuzun yolunu açık etsin. Ben oğlumu böyle ilk İstanbul'a, sonra Oxford'a yolladım.Diplomalar dizi dizi sıralandı ama benim zuzum dönmedi.Şimdide Dublin-Google'da çalışıyor. Avuntumuz onların mutlu ve sağlıklı olması.Allah yolunu açık etsin, sevgiyle kalsın, kalın.

Hülya 30 Ocak 2012 21:19  

Ahh annelik nasıl bir duygudur. oğlunuz sağlıklı,mutlu gelsin canım..

Seda'nın Günlüğü 30 Ocak 2012 22:09  

Okurken ister istemez yerine koydum kendimi, her anne gibi... Allah hayırlısı ile kavuştursun inşallah. Mutlu günler hep sizinle olsun. Allah'ım evlatlarımıza hep iyi kararlar almak ve hayırlı bir ömür yaşamak nasip etsin inşallah.
Seninde yüreğine ferahlık gelsin inşallah...
Sağlıcakla kal...

Adsız 30 Ocak 2012 23:15  

Ya annelik budur iste.
Cok güzel bir veda yazisi olmus:(
Tüylerim diken diken oldu :(

Allah kavustursun canim benim
Allah emanet olsun..

Baharcicegi 31 Ocak 2012 00:20  

Nunucum okurken cok duygulandim
Evlendigimde Almayaya gelirken yasadigim duygulari hissettim bogazimda birseyler dügümlendi
Allah kavustursun ,ogluna basarilar dilerim bir sene dedigin ne ki nunucum birde bakmissin burdan yine ogluna kavustugun ani yazmissin
Yüregine saglik Annecik

Adsız 31 Ocak 2012 07:32  

allah kvuştursun cabım benim,
nasıl yazdın böyle dağlanır gibi oldu içim, annelik, evlatlarımız tartışılmaz bir aşk, kara sevda, ölümüne fedakarlık.
ne mutlu herbirinize.
sabır ve mutlulukla nunuşum.
MİNE. K

Adsız 31 Ocak 2012 09:51  

Günaydın Sevgili Nunu,
Allah Kavuştursun Şansları, bahtları hep açık olsun inşallah. Zaten çok duygusal biriyim öyle güzel yazmışsınız ki içinizi öyle güzel anlatmışsınız ki bende bu yıl kızım üniversiteye başladığında aynı duyguları yaşadım ayrılıklar çook zor çook ama allah hayırlı ayrılıklar nasip etsin hepimize...
Sağlıklı ve mutlu kalın...
Sevgilerimle...
Nuray

zerrin-misss 31 Ocak 2012 15:27  

ahhh nunum, geçsin bir an önce 365 gün bir an önce buluşun.. hasretiniz bitsin. ne şanslısınız sen de çocuklarında senin gibi bir anneye sahipler ve sen nasıl güzel evlat yetiştirmişsin sen de onlara..

Çok hoşuma gitti söylediğin söz hayal kurmayı sevmem hayalleri yaşarım :)

seni sımmsıkı kucaklıyorum. Pek duygulandım ama ben yaa...

nesrin 31 Ocak 2012 18:10  

Nuray'cığım, Öylesine içim titreyerek okudum ki yazdıklarını, Anne olmak yaşı kaç olursa olsun çocuklarımız için içimizin titremesi değil midir? dilerim başarıları ile üzüntünü biraz olsun hafifletir. Allah kavuştursun diyerek seni kucaklıyorum. Sevgilerimle... Nesrin Bilgi

made in funda 31 Ocak 2012 19:16  

çok duygulandım nuraycığım.Allah sağlıkla sıhhatle kavuşmanızı nasip etsin inşallah.eh darısı da benim başıma diyeyim...

Bir Dilim Düş 31 Ocak 2012 20:41  

Canımmmmmmmmm Allah kavuştursun çok iyi bilirim ayrılıkları hasretleri kıyamammmmmmmmmmm...Yüreğim tıkandı...

Sevgiler,
Evren

Oznur (100de100 Marifet) 31 Ocak 2012 23:48  

Allah kavustursun hayirlisiyla gidip gelsin insallah, ayrilik zor ,bende evlenip gurbete geldim arkamda annemi biraktim cok zor

Dostbahcesindenlezzetler 1 Şubat 2012 04:04  

Allah saglikla ve nese ile kavustursun...

Bulbulunyeri 1 Şubat 2012 14:05  

Canım,
dün kızını göndermiş biri olarak yazını okurken gözyaşlarımı tutamıyorum. Ne güzel bir annenin bu kadar içten ve güzel yazabilmesi. İnan ki o karadut tüm güzellikleri ve tüm sevgiyi yüreciğinde götürdü.Ne zaman ihtiyacı olursa kalbine danışacak. Orada hep ışıldayan anne, babasını ve kardeşini bulacak. Bugüne kadar yaşadığı her şey orada onun baş ucu kitabı olacak ve hep ona baş vuracak.İçinde sadece sevgi bulunan o kitap ne çok işine yarayacak. Ve bilecek ki hep onu düşünen sevdikleri var. Düştüğünde kaldıracak,ihtiyacı olduğunda anında yanında olacaklar.Ama o büyümeyi tercih etti ve döndüğünde öylesine güzel biri olacak ki. Tüm anlattığın güzel özelliklerine hasretle yoğrulmuş bilgeliğini katacak.
Özleminin ne kadar dayanılmaz olduğunu biliyorum ama biliyorum ki senin gibi güçlü kadınlar ailenin acısını ve sevincini paylaşmasında en önemli kişiler. Daha çok işin var. Eşin, valide sultanın ve küçük kuzunun sana o kadar ihtiyacı var ki...
Sevgiyle kal.

altıüstüevkadını 1 Şubat 2012 21:04  

İki çocuk arasında mekik dokuyan biri olarak kendi çocuklarımdan ayrılırken bile ağlamayan ben
içimde saklayıp dışarı atamadıklarımı gördüm yazınızda ve burnumu çeke çeke ağlıyorum şimdi
Allah kavuştursun
Yolu açık olsun

ANNEKIZ 1 Şubat 2012 21:35  

gözlerım doldu.Allah kavustursun canım...ben aslında yemekle ılgılı bır sey danısacaktım sana.neyse..optum.

Deli Kız Pınar Mutfakta 2 Şubat 2012 01:53  

YİNE NE GÜZEL YAZMIŞSIN NUNUM.ALLAH KAVUŞTURSUN SENİ SEVDİĞİNE VE HİÇ AYIRMASIN.SEVGİYLE

Asis 2 Şubat 2012 01:55  

Allah kavustursun,yine de bunlar güzel ayriliklar.Geri dönüsü muhtesem olur insallah,sevgiler.

Pelin 2 Şubat 2012 11:42  

Nunucuğum Allah sağlıkla kavuşmak nasip etsin. Ne güzel bir ayrılık bu. Biliyorum çok zor. Yazını okurken çok duygulandım.
Oğulcuğuna kolaylıklar diliyorum. Seni de sevgiyle kucaklıyorum.

Deniz 2 Şubat 2012 15:12  

Allah kavuştursun :) zaman su gibi akıp geçiyor. İnşallsah sağlıkla, başarılarla döner oğlunuz.

Muhterem'le Afiyetle 2 Şubat 2012 23:27  

Sevgili Nuray,
Allah kavuştursun, bir bakmışsın göz açıp kapayıncaya kadar süre geçmiş ve karadutuna tekrar kavuşmuşsun.
Bende oğluma hasretim, oğlum üniversiteyi okuduğu şehirde işe girdi, yılda 2 sefer izine geliyor, yaz tatillerinde biz onun yanına gidiyoruz.
Hasretlik çok zor, önce okul sonra iş derken neredeyse 5 yıldır oğlum bizden uzakta, süre uzun yada kısa olsun kesinlikle fark etmiyor, yokluğuna alışamıyorsun.
Tatillerde eve gelip gittiği zaman yastığının kokusu bile gözlerimin dolmasına yetiyor.
Fakat sağlıklı ve iyi olduğunu bilmek, bir nebze olsun hasreti katlanır kılıyor.

Oglak Kizlari 3 Şubat 2012 11:04  

Allah kavuştursun.
Darısı başımıza.

Kolay dileyen başına ayrılık gelmemiş anne Çiğdem

Güngör Ekinci Saglik 3 Şubat 2012 19:07  

Saglikla gitsin, basari ile okusun, gururla donsun, agzinizin tadi hiç bitmesin Nunucum. Çok duygulu yazmissin. sevgiler ...

Mehmet Osman Çağlar 3 Şubat 2012 20:39  

Döndüğünde onu daha da büyümüş olarak
bulacaksınız...her ayrılık erkek evladı daha da büyütür sevgili Nuray hanım.

Bunlar güzel ayrılıklar, zamanın su
gibi geçmesi temennimdir.

Aileye huzurlu hafta sonu dileklerimle sevgiler...

Bulbulunyeri 4 Şubat 2012 14:40  

Canım,
daha iyi misin? Bİraz alışabildin mi? Oraya yerleşip, rahat olduğunu duyunca biraz daha iyi olmuşsundur inşAllah.
Sevgiyle kal.

elif 4 Şubat 2012 15:26  

nasıl bir ayrılık hikayesi yazmışsınız. gözyaşlarım iniverdi. evlatlar gün gelip kendi kanatlarıyla uçuyorlar. olması gereken bu ama çok zor,allah kavuştursun

sevimlimutfak 5 Şubat 2012 17:38  

İki yetişkin çocuk annesi olarak sizi çok iyi anlayabiliyorum. Yazınızı okuyunca çok duygulandım. Allah kavuştursun canım.

Hülya 5 Şubat 2012 19:16  

Gözlerim yaşardı okurken nasıl güzel anlatmışsın NUNU'cuğum..
Gururu, özlemi sevgiyi ne güzel ifade etmişsin ana yüreğinden nasıl akmış sözcükler (kendi adıma söylüyorum) okuyan anaların yüreğine..

Sevgiler

Blogger Bolat 5 Şubat 2012 23:54  

Annesi ama bu evlada çok iyi ayar verilmiş! Tebrikler.

Unknown 6 Şubat 2012 10:28  

Gurbet, hasret, sıla öyle iç içe giriyor ki insanın yüreğinde, sen oğlunu göndermişsin. Annem de beni gönderdi 20 yıl önce okula diye, bir daha dönemedim. İçimde Sıla hasreti, Ana hasreti, Memleketten gelecek kara haber korkusuyla yaşadım, yaşıyorum.
Artık sağlık haberleri, kokusuz sesler , ekrana hapsolmuş yüzlerle, gideriyoruz hasretimizi...
Merak etme valize sığmayanlar, oğlunun yüreğinde gitmiştir ve onlar oğlunu sana geri getirecektir. Bir an evvel başarılarıyla döner inşaAllah. Sevgiler...

ANG

bırtutamkekik 6 Şubat 2012 12:43  

gözümden süzülen yaşlar eşliğinde okudum yazını nunucum
rabbim sağlıkla kavuştursun karadutuna seni sevdiklerini.
ahhh bilmezmiyim bu uğurlamaların yüreğimize uyguladığı baskıyı..
ama,geri dönüşleri olmayan uğurlamarlardan esirgesin rabbim bizleri..
ayağımın tozu ile,üzgn nunumu bulmak iyi olmadı,ama benim masal perim güpgüçlüdür...
toparlanır gelir tez zamanda..
yüreğin ferah olun nunucum.
muhabbetle...

sare 7 Şubat 2012 09:44  

NuNucum, sevgili yeğenimiz gitti ama annesi burada diye düşünüyorum.
Bizim de oğlumuz da oralarda ...
Tam 3 sene oldu dahası da gelecek gibi...
Nerede mutlularsa öyle yaşasınlar diyorum.
Hani bize vereceğin tarifler, güzelim yazıların...
NuNUcum mola biraz uzun mu sürdü ne:((
İyisindir umarım, canım.
Çok sevgiler, en kısa zamanda görüşmek üzere...

Miskokulu Lezzetler 7 Şubat 2012 20:51  

Nuray Hanımcığım Allah kavuştursun Allah böyle güzel ayrılıklar nasip etsin başkalarını aratmasın inşallah kara dutunuzuda Allah zihin açıklığı versin kucak dolusu sevgiler İzmirden sizlere

Unknown 7 Şubat 2012 23:59  

Sultanım yokluğumda neler kaçırmışım
ama sağlık olsun her şeyin telafisi var.Gözyaşlarımı tutamadım,içim titredi yazdıklarını okurken.Rabbim
verecekse böyle hayırlı ayrılıklar versin.Karadutun şansı,bahtı açık olsun.İnşallah hayırlısıyla kavuşun
öpüyorum.

evcilik 8 Şubat 2012 10:52  

Çok duygulandım...
Sağlık olsun,böyle güzel ayrılıklar versin Allahım...

Bir Dut Masalı - nUnU 8 Şubat 2012 11:08  

Çok teşekkür ederim duygu ve düşüncelerinize...
temennilerinize,
dualarınıza..


her şey ÇOK yolunda :)
O'da rahat ve huzurlu ! :)

BEN ise ÇOK İYİYİM :=))

''İŞ'' nedeniyle
Dönüşüm zaman alabilir,
Hiç merak etmeyin lütfen.

HEPİNİZE SEVGİLERİMİZLE....

ozguluntarifleri 10 Şubat 2012 18:30  

canim benim Allah kavustursun...
yazini okurken gozyaslarimi tutamadim ayriligi en yogun yasayan ben icimi sizlatti yazin:((((
Allah evlatlarimizi acitmasin onlari bizler bagislasin.Nunum cok opuyor sevgilerimi gonderiyorum.kendine cok iyi bak canim.

CEPAYNASI 13 Şubat 2012 15:15  

nunucuğum,
Allah kavuştursun ve
umarım uzun,başarılı hayatı boyunca her hayali böyle gerçek olsun!
sevgiler:)

Özgür Tatlar 28 Şubat 2012 12:29  

Neguzel yazmisiniz.iki çocuk annesi olarak içimi titrettiniz.Bizde gurbette ALmanya`da yasıyoruz birkaç yıldır.12 yasin daki kızımın tek hayali üniversite yi AMerika da okumak.zaman nasıl geçer ? Yazdıklarınızi okuyunca şimdiden gözüm korktu.ozgurtatlar@blogspot.com dan sevgiler

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP