DOĞUMGÜNÜM VE MASALIM 10 YAŞINDA KOCAMAN BİR ROMAN OLDU..

>> 7 Haziran 2018 Perşembe




YENİDEN MERHABA..

10 sene önceyi  hatırladım..TAM 10 SENE olmuş  ..

 Körpecik bir Masal kahramanıydık..Acemilikte sınır tanımayan bendeniz  nasıl kocaman bir denizde yüzme hevesindeydi..
Yine yeniden Hayata teşekkürler ediyorum..

Hayatıma dokunan herbir takipçime, Siz Tüm Blogger arkadaslarıma tek tek teşekkür ediyorum..

İnstagramda daha çok zaman geçiriyoruz bazılarınızla..artık yakın takipteyiz.. sosyal medya her yönüyle bizimle içiçe..zaman mefrumu diye bişey de yok.. paylaşım olmasa bile Whatsaap var.. ulaşamadık diye mazaretler de yok..

ben her haliyle sosyal medyayı ve Zeki Akıllı telefonlarımızı çok seviyorum.. bir kaç saniye içinde kavusuyoruz çünkü..

Ama Blogger arkadaslarımız ve benim içinde elbetteki bu ilk gözagrmız işte o çok başka...

ÖZLEM VE SEVGİLERİMLE..


PC..
Sabah erkenden dogduğum büyüdüğüm evimize geldim..tüm çocukluğumun geçtiği bahçemiz, sokağımız, komsularımızı uzun bir süre gezindim..anılar sonsuz bir film şeridi gibi sardı durdu kendini..bügünün gözünden , 50 küsür yıl öncesine bakmak ne tuhaftı...
şanslı yıllarıma şükrettim..ve iftar yemeği..doğumgünü partim için kolları sıvadım
bugünün anısına her seyi sıcagı sıcagına sizin için kayıt altına aldım..

10 yorum:

Canan 8 Haziran 2018 01:06  

Merhaba uzun zamandır takipteyim sizi iyi olduğunuza sevindim
Şu anda bende tedavi oluyorum kemoterapi alıyorum umut oldunuz
gülen yüzünüzle her şey gönlünüzce olsun selamlar canan

Gamze Esra Ersöz 11 Haziran 2018 10:20  

Nice güzel yaşlarınız olsun. Bi de yeni yaşınızda daha çok blog yazısı bekliyoruz :)

Tuhfe 27 Haziran 2018 22:37  

Yeni yaşınız kutlu olsun 🌹

Seda'nın Günlüğü 15 Ağustos 2018 08:29  

Merhabalar😊
Yeni yaşın kutlu olsun💐 sağlık,huzur, mutluluk olsun🌼
Blogumu karıştırırken gelen yorumlara takıldım ne güzel birbirimizi görmeden tanışmış olmak. Aktif kalan blogları görünce çok mutlu oluyorum😊

Unknown 8 Eylül 2018 11:49  

İnstagramdan da sizi takip etmek istiyorum ama adresinizi bilmiyorum

Adsız 18 Ocak 2019 07:51  

Nice mutlu, sağlıklı yaşlarınız olsun (Züleyha)

ErsinCe 23 Şubat 2019 04:16  

Merhaba Blog okurları ve yazarı arkadaş, Paylaşımlar için teşekkür ederim.
Blog takipçisi ve izleyicisi kazanmak için ne gereklidir ? cevabını detaylı şekilde
Blog takipçisi
Başlıklı yazıda bulabilirsiniz. 2019 Sevgililer Gününde En çok hangi Kelimeler Arandı Merak ediyormusunuz ?
Trend 14 Şubat
Başlıklı yazıda bulabilirsiniz iyi bloglamalar.
En imkansız aşk hikayesi için
Aşk hikayesi
Başlıklı yazıda bulabilirsiniz iyi bloglamalar.

Tatesal 18 Haziran 2019 23:39  

Yüreği güzel kendi güzel blog sultanı bende çok özlüyorum blogların eski halini,yeni yazına yorum yapamadım nunucum,o yüzden buraya yazıyorum. . Ziyaretin beni çom mutlu etti...tahatsız olduğunu biliyorum umarım iyisindir şimdi...ben kızlarımı evlendirdim,oğlum 11 yaşında ve 16aylık bir erkek torunum var...hayat çabuk değişiyor,daha çok görüşmek umuduyla öpüyorum....

Tatesal 18 Haziran 2019 23:40  
Bu yorum yazar tarafından silindi.

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP