MEYVELİ- ÜZÜMLÜ KEK

>> 28 Mart 2012 Çarşamba






 

Bahar havasının tatlı ışıltılarıyla geçen bir haftaydı bizimki.
İstanbul' adeta kendini sahillere atıp , yemyeşil alanlı mesirelere vurdu ayak izlerini...
Bizde o coşkuya kendimizi katıp, tüm günü dışarda sükunetini korumaya çalışan saatlerde keyifli anlar geçirip evimizin yolunu tutmuştuk.
Herkes kadar aldığımız şu hayattan, hoş bir pencere açtığımız hafta sonuna ait çok yenilesi bir keki, bugün sizlerle paylaşıyorum..
Bir kek yaptım, bize düşen bir dilimden gayrı o kadar kısmetli oldu ki, ertesi gün tekrar bir tane daha pişiverdi !


MEYVELİ ÜZÜMLÜ KEK

3 Yumurta
1 sb şeker
1/2 sb sıvıyağ
1 sb süt
1 kahve fincanı kara üzüm (çekirdeksiz)
1 iri doğranmış sert elma
1 iri doğranmış muz
1 limon kabuğu rendesi,
1 yk damla vb..çikolata
1 portakal kabuğu rendesi,
3 yk. Kakao
1/2 kaşık karanfil tozu
1/2 yk. hindistan cevizi
2.5 sb kadar ! un ( biraz az, biraz fazla olabiliyor ! )
kabartma tozu- vanilya
175* ısınmış fırında pişecek

Hepsini sırasıyla çırpıp, en son üzerine meyveleri koyup , hafifçe karıştırın
En son çikolata serpip fırına atın.

sOĞUYUNCA FİLE BADEM VE FISTIKLA SERVİS YAPIN

AFİYETLER OLSUN...

48 yorum:

Şehnaz 28 Mart 2012 10:24  

yine mükemmel..bol meyvali ve şahane...senin elinin değdi her yer zaten bahar misahi,renkli,hoş kokulu ve yumuşak...i..ellerine sağlık nunucum...

Bulbulunyeri 28 Mart 2012 10:36  

Canım,
ellerine sağlık. Nefis görünüyor. Senin keklerinin içindekiler beni kalbimden vuruyor. Görüntüsüne ise can dayanmıyor. Bu kadar güzel kekin ikincisi istenmez mi?
Sevgiyle kal.

SMİLENA 28 Mart 2012 10:51  

herzamanki gibi kek şahane.Bayılıyorum sizin keklerinize.
ellerinize sağlık .bende güzel havayı fırsat bilip kendimi dışarıya atanlardanım.aman yağmur gelmesin kapıdaymış galiba...:)

sarımutfak-hande 28 Mart 2012 10:57  

sayfana geldim içim açıldı çiçekler de kek de harika canım

Hülya 28 Mart 2012 11:05  

Kek süper görünüyor. tam bir vitamin deposu. Afiyet olsun :) sevgiler..

Adsız 28 Mart 2012 11:27  

Bunlar kek degil ya , tasarım ötesi falan
Bahar disarda degil senin masalinda zaten
Ne guzel seysin sen
Yasin 19
Hahahahhahahahahahha
Canim benim gonlu guzelim opuyorum, sevgiler

Semra

u.aydin 28 Mart 2012 11:40  

Allah'im o ne rekli bir goruntu ;bayildim kekine.ellerine saglik,sevgilerle.

emelce yemek 28 Mart 2012 12:34  

tariflerin kadar ciceklerine de bayiliyorum

Unknown 28 Mart 2012 12:59  

Sultanım yine muhteşem bir kek yapmışsın ellerine sağlık öpüyorum.

bırtutamkekik 28 Mart 2012 13:40  

bahar pek nazlı bu yıl be nunucumm..
antalya iki gündür hasret yine güneşe:)
ama bu kek içimi ısıttı bir güneş edası ile....
ellerine sağlıkk nunucum..
öper seni kekiğin..
muhabbetle..

Stil Direktoru 28 Mart 2012 13:53  

Sunumu da kendi gibi güzelim
Eminim ki lezizdir de!
Seni bir öperim hayatta gördüğüm en olumlu kadın!
Rabbim seni hep mis kokulu can insanlara denk getirsin seviyorum seni NUNU CAN'IM...

bahar006 28 Mart 2012 13:55  

Off, görüntüye bak, harika olmuş, ellerine sağlık:)

Adsız 28 Mart 2012 14:11  

Allahim bahce gibi masa ve kek, bayiliyorum ben bu keklerine senin, bahar kokulu arkadasim kocaman sevgilerimi yolladim, cokda ozleyerek
Banu

The Cook Department 28 Mart 2012 14:37  

Ellerrine sağlık canım kekin çok iştah açıcı gözüküyor.Çiçeklerinede bayıldımmmm:)))

Hayatın Tatları 28 Mart 2012 14:50  

süper bir kek...yok yok içinde nefis olmuş.ellerine sağlık

Lalique 28 Mart 2012 15:42  

muhteşem çok güzel

sevgiler

http://laracroft3.skynetblogs.be http://lunatic.skynetblogs.be

Adsız 28 Mart 2012 15:53  

Çiçeklerini kekini alip gidiyorum,
Biliyorum cokda memnun olursun, istersen çiçeklerin yarısı kalsın, şimdi aklın kalır bilirim, şekeri alınmış çocuk misali
:-). Gülbin B

*mehtap 28 Mart 2012 17:53  

ben geçen posttaki görüntüsüne bayılmıştım bu kekin,eline sağlık nefis bir şey.

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ 28 Mart 2012 19:24  

ellerine sağlık canım kek harika olmuş resimlerde muhteşem cıvıl cıvıl tam baharlık
sevgiler:)

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ 28 Mart 2012 19:24  

ellerine sağlık canım kek harika olmuş resimlerde muhteşem cıvıl cıvıl tam baharlık
sevgiler:)

Adsız 28 Mart 2012 19:31  

Cokda iyi yapmissiniz nurayim, aylar boyu yorgunluktu sizinki, hayirlimolsun,,

Kekin cicekler resimlerde goruntu ne kadar guzel,
Kalbin gibi tipki canim.
Ellerine saglik, sevgiler nurayim

M
Esin

demetleyemek 28 Mart 2012 20:17  

çiçekler çiçekler, sizin masalarınızın vazgeçilmezi. insanın içini nasılda açıyorlar. bu arada kekte çok güzel görünüyor ellerinize sağlık...

Tijen 28 Mart 2012 21:43  

Ooooh bahar çiçekleri doldurmuş NuNu'şumun mutfağını! Biliyor musun Antalya'daki Atatürk Caddesi'ni baştan sona çiçeklerle bezemişler. Sümbüller de var bol bol, nasıl güzel kokuyorlar anlatamam.

Adsız 28 Mart 2012 21:55  

canım ellerine sağlık, bu ne kadar iç açan ne güzel bir resim, her yer mislere bürünmüş maşallah.
masalın en güzel bahçelerinden alınmış belliki -]]]
farahlıyorum baktıkça
iyi geceler nuraycığım

FatoŞ

Birkaselezzet blogspot.com 28 Mart 2012 22:45  

CANIM BİR TANEM ÇAYIMI ALDIM GELDİM MİSAFİRİNİM
:)))

Adsız 28 Mart 2012 23:18  

Nunumm ben fincana fena vuruldum,
Kekin cicekkerin de mıhladi beni
Izdırap icindeyim kurtar kardeşini -)
/// elif

Ferkay 29 Mart 2012 00:28  

Nefis Nunum nefis keklerine ve sunumlarına bayılıyorum.
Ellerine sağlık canım.
Sevgiyle kal..

Adsız 29 Mart 2012 07:54  

mağazaların vitrini gibi, gelip gçerken uğrayıp bakmak hep doyumsuz nuraycım blogun. harika görünüyor kek ve çiçekler, orda olsam demedim değil ne yalan =)
eline sağlık canım

Zeynep Günal

durutarifler 29 Mart 2012 12:52  

Nefis nefis nefis.
Zaten çok severim ama bu görüntü harika olmuş
Ellerine sağlık
Sevgiler

zeymurancafe 29 Mart 2012 19:36  

ellerıne sağlık canım mıs gıbı bır kek olmus

hayat 29 Mart 2012 21:49  

Nunucum şahane çiçeklerine mi bakayım yoksa o şahane kekine mi bakayım şaşırdım kaldım:))Senin evine bahar çoktan gelmiş güzel kardeşim.
Çok öptüm canım sevgiyle kal...

tatlıhayat 31 Mart 2012 10:57  

Ohhhh,sabah sabah içimi açtın nunucum..Sevgiyle..

sare 31 Mart 2012 22:19  

Bahar kokan, mis gibi bir kek olmuş.
Çok güzel, ellerine sağlık.
Sevgiler.

LEZZETLİ SOMUNLAR 1 Nisan 2012 20:19  

Nuraycım; bu kek "meyveli-üzümlü kek" tarifinin alt metni için biraz fazla iyi bence:) Malzeme süper, görüntü ondan da süper.. Ellerine sağlık canım..

LeylaK 1 Nisan 2012 21:17  

nunu bu harika olmuşşşş, ben dün yaptım böyle elmalı kuruyemişli bir kek,ama bademleri üzerine pişmeden serptim pek hoş durmadılar,bir dahaki sefere soğuyunca süsleyeceğim :) ellerine sağlık.

Adsız 1 Nisan 2012 22:50  

Ben keki içinde bulunan malzemesi bol değilse pek sevmem. Ama bu kekin iç malzemesi oldukça bol görünüyor:) Ellerinize sağlık.

Adsız 1 Nisan 2012 23:12  

canım nurayım bizde yaptık doyamadık, portakal, karanfil bide muz aromaları müthiş beğenildi

çok teşekkür ederiz gülüm
bugün ikinciyi pişirek onuda yarıladık,

öpüyorum seni
haftan sağlıkla geçsin

Sema N

Bir Dilim Düş 3 Nisan 2012 09:59  

Nunucuğum kek çoook güzelllll ama ben en çok sümbüllere takıldım.

Sevgiler,
Evren

Baharcicegi 3 Nisan 2012 21:20  

Lezzet bombasi kek olmus,masaya bahar hakim olmus mis gibi kokusuyla

dogada.blogspot.ru 4 Nisan 2012 08:34  

her zaman baharın kokusunu güzelliğini hissttiriyorsun ellerine sağlık nunucum ben umredeydim ziyaret edemedim seni özlemişim bu güzellikleri sevgilerimle canım

Unknown 4 Nisan 2012 23:32  

Bol malzemeli harika bir kek olmus.Elinize saglik...

Unknown 5 Nisan 2012 23:38  

nunu deyince müthiş kekler aklıma geliyor. yine muhteşem bir görüntü baharı de getirmişsin oh sefan olsun...

Cocukla Cocuk 6 Nisan 2012 00:00  

oh ne güzel bir kek bu eline emeğine sağlık nunucum..bu arada bir haftadır yazı yazmadın herşey yolundadır umarım...sevgiler..

Unknown 9 Nisan 2012 00:16  

Nunucuğum,kahvemin yanına şu an da bu kek süper giderdi.ellerine sağlık.öpüyorum...

Unknown 9 Nisan 2012 00:17  

Nunucuğum,kahvemin yanına bu kek harika giderdi.ellerine sağlık.öpüyorum...

Bulbulunyeri 16 Nisan 2012 19:34  

Canım,
sadece merhaba demek için uğradım. Sağlıklı ve neşeli olman dileğiyle,
Sevgiyle kal.

akdenizkizi.blogspot.com 29 Nisan 2012 21:08  

çiçeklerde daha çok gözüm kaldı doğrusu.....kek zaten nefistir......ellerinize sağlık

neseersoy 20 Temmuz 2012 00:07  

Sevgili Nunu ,
Uzun zaman oldu buralara uğrayamalı, artık emekli bir bayan olduğum için umarım sık sık ziyarete gelirim:))
Bugün meyvalı kek ararken senin güzel tarfinle karşılaştım meyva çeşitlerini değiştirerek hemen yaptım çok beğeni topladı:))
Ellerine sağlık , sevgilerimle
Neşe Ersoy

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP