BIR DUT MASALI 13 YASINDA

>> 10 Haziran 2021 Perşembe


 Kalbimde eksiksiz sevgisi ile 13 yil.once duydugum heyecani dun gibi hatırlıyorum ..

Zaman nasil gecti derseniz 2 yildir nefes almadan Masal kahramanimin ,yogun saglik sorunlariyla gecti..

Pandemi ortaminda , devamli hastanelerde,  covit olmadan yasadiysak bu da mucizelerimiz arasinda .

Mutfak da aktif degilim artık..denemeler bile yapmiyorum...Yaz ve guz boyu zaman varsa bahçemizde kahvalti ve cay sofralari  var. 

 Instgram hesabim ise takipci sayisi ile ilgilenmiyor..  az öz  kisiye acik,  gunlugum gibi..sohbet tadinda hala..Ama blog havasin da degil..

Burada , bu mecra da , Siz Blogger dostlarım ile gecen yillari, anilarimizi, paylasimlarimizi,  ozlem ve sevgiyle yad ediyorum...hep soylerim , bana cok sey  kattiniz..

Iyi  ki VARDINIZ..

HEPINIZE TESEKKURLERIMLE

5 yorum:

denizdalya 28 Ekim 2021 20:07  

❤🙏 siz de acil sifalar dilerim

Çınar 24 Kasım 2021 13:41  

Çok geçmiş olsun canım🙏

Nice yıllar daha, güzel paylaşımlarla var olsun Bir Dut Masalı.

Adsız 7 Temmuz 2022 10:30  

Sizi çok beğenerek takip ediyordum instagram da sizi takip etmeyi istiyorum ama ismini bilmiyorum

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP