BİR DUT MASALI 9 YAŞINDA / DOĞUMGÜNÜM

>> 8 Haziran 2017 Perşembe










Hacivat Karagöz temalı Seçtiğim pastam için Şeker Pasta ya  sonsuz teşekkürler

Parmağı kırınca Bu sene Pastamı yapamadım !!








7 HAZİRAN 2017 :))

HEPİNİZE ÖZLEMLE MERHABA SEVGİLİ BLOGGER DOSTLARIM

Dün Hem benim hem Masalımın doğum günüydü..Nice Yıllarımız Olsun diyelim..

uzun zamandır  düşünmekteydim.. ramanaza denk gelen doğum günümü nasıl şekillendirsem diye ! yakın dostlarımla iftar yemeği  organize ettik..sonra ramazan temalı bir kutlama planladım.. eski gelenekleri hayata geçirmek için git geli bol bir alışveriş lstesi ile yollara düştüm..sizlere de fikir olması için İstanbul Tahtakale, Şark Han biçilmiş kaftandır..
bütçenize göre her sey mevcut ..
ben her bir arkadaşım için , aynalı fes arzu ettim..rengarenk tüller alıp bir terzi edasıyla dikişe soyundum.. masaya tek kişilik geleneksel Osmanlı tarzında , kapaklı  hurma ve kayısı ikramı hazırladım.. rengarenk mendiller, tüllü şemsiye, pembe bindallı takımım geceye damgasını vuranlardandı..
binbir gece masalı adinı verdim iftar kutlamamıza :))
hayatımın en güzel kutlaması  ise kesinlikle  bu gece gerçekleşti..

iyi ki hazırlıklar önceden tamamlandı...7 hazirana 5 gün kala ayak parmağım kapıya çarptı Ve KIRILDI :((
Bu beni yıldırırmı HAYIRRRRRR  :))Yıldırmadı da.. kırılan parmak olsun..Kalpler Baki Kalsın.

sadece eve dönüş  gece yarısını geçince Masala bir gün rötarlı yazmak nasip oldu..
İnstagram hesabımdan biliyorsunuz  geceyi zaten ...
hepinize harkulade mesajlarınız için  teşekkürler sevgiler...

9 sene önce Acemi Masalınız emin olunuz ki aynı heyecanla size seslenmekte..

İYİKİ VARSINIZ.. İYİ Kİ BU YOLDAN YÜRÜMÜŞÜZ


VE...
HAYAT SEN, İYİ Kİ BENİ DE SEÇTİN.. TEŞEKKÜRLER...


13 yorum:

neslice tarifler 9 Haziran 2017 16:56  

Nice nice nice mutlu seneleriniz olsun. Kıyafetinize, pastanıza, dostlarınız için düşündüğünüz inceliklere bayıldım. Her zamanki gibi çok zarif ve güzelsiniz.

Blogger Bolat 9 Haziran 2017 18:35  

Nice güzel yaşlara, doğum gününüzü kutluyorum...

Bir Dut Masalı - nUnU 9 Haziran 2017 22:53  

Neslice Tatlar

Çok ederim .. Hakikaten doyumsuz bir kutlama idi :)

Bir Dut Masalı - nUnU 9 Haziran 2017 22:54  



blogger Bolat

:) Çok teşekkür ederim

Gamze Esra Ersöz 12 Haziran 2017 16:27  

Çok geçmiş olsun :( Veee nice mutlu senelere..Hem size hem blogunuza nice yaşlar:)

Bir Dut Masalı - nUnU 16 Haziran 2017 22:54  


Sevgili Gamze çok teşekkürler Hepberaber nicelerinde buluşmak üzere :)

Adsız 20 Haziran 2017 00:18  

çokk güzel olmuş bayıldım kutlu olsun.istegram hesabınız neydı acaba

Adsız 20 Haziran 2017 00:39  

Cokk guzel olmus.yeni yasiniz kutlu olsun.istegram hesabinizi ogrenebilirmiyim.sididen tskler

Bedis 23 Haziran 2017 02:18  

Mutlu yıllar Nunu...Sızle tanışmasakta tanıyor gibiyim.
Benim de kara dütlarım var.istanbulda üniversite okurken keşfettim sizi
Inşallah herşey gönlünüzce olur.
Tatlı kadın.





.




.

Bizim Mutfak-Aysel 30 Haziran 2017 17:11  

Sevgili Nunu, uzun zamandır bloglara uğramyordum/uğrayamıyordum. Tesadüf bu gün geldim ve doğum günü yazınla karşılaştım. Önce senin sonra bloğunun yeni yaşını kutluyor ve uzuuun upuzuuuuun bol paylaşımlı, sevgi dolu yıllar diliyorum...https://bizimmutfakdan.wordpress.com/ Aysel

TATESAL 19 Aralık 2017 10:59  

Hoşgeldin sultanım çokkkkkk çokkkkkk ara verdin özlettin kendini...Nice güzel yaşlara hep sağlıkla hep huzurla geçsin ömrün...harika bir kutlama olmuş çok güzel...sevgiler

durutarifler 20 Aralık 2017 10:58  

Nunu'cum nice nice senelere

Etimesgut Halı yıkama 28 Mart 2018 15:00  

ıyı bır sıte teşekkürler.

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP