MASAL 8.YAŞINDA :)))

>> 7 Haziran 2016 Salı



















ÖZLEM VE SEVGİ DOLU MERHABA KIYMETLİ BLOGGER ARKADAŞLARIM VE TAKİPÇİLERİM 


Bugün hem benim Hem Masalımın Doğumgünlerimiz..

Ben 50 lilere katlarımı çıkarken Masalım da 8 yılı geride bırakmış..Aheste aheste 9 a kucak açmış...


En son ,Yeni yılda sizlere seslenmişim..6 ay içinde hayatta herşey var deyip , hayata da yaşananlara da inat gülümsemeye hep devam.. :)

Masal kahramanım da gayet iyi..Periodik 3 ayda bir taramalar devam etmekte. Yaşama sarılan, üreten çalışan, azmeden kazanır derim ben hep !!!  Tüm Savaşan Kahramanlara Selam Olsun,  Şifalar OLsun !!

Ramazan ayımız başladı..Canı günülden Yapılan ibadetler, tutulan oruçlarımız kabul Olsun..Veren paylaşan iyilikte cömert olan daima kazanacaktır..

Bizler sınıf arkadaşlarım , dostlarım ile yine üzülerek pek çok eksik  olsa da hepberaber bir Erguvan Kızlar Partisi düzenledik..Hepimiz Boğziçili olduğumuz için bu ismi layık gördüm..

Ramazandan hemen önce erken bir doğumgünü partisiyle moral bulduk..

Aslında sadece bir öğlen yemeği olarak biliyorlardı..Yaza merhaba ve yaz tatili nedeniyle ekime kadar veda partisi de olacaktı..

Usul  usul..sessiz sessiz..ne gizli hazırlıklar yaptım bilemezsiniz !!
..
5 gün boyunca bütün kağıt ponponlar.. başlara takılan taçlar ...cupcakeler ve naçizane pasta bendenizin TEK BAŞINA EL EMEĞİ  BAŞARISIDIR :))

Öğlen yemek yenip, ardından  çay faslına geçelim artık dediğimde  Düğmeye basmış ve SÜRPRİZ PARTİMİ Başlatmıştım..                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       Gördükleri karşısında bizim kızların hepsi ilkokul çağlarına geri dönüvermişlerdi bile :)))

Sanırım hayatımın ,özellikle son yıllardaki  en güzel günüydü diyebilirim.. bu kadar güzel renkler arasında, doğdum Beylerbeyimde..şahane bir konakta ve bu kadar eski arkadaşlıklar arasındaysak  kime iyi gelmezki.. 13 yaşımızdan beri kopmadan süren bir zincir bizimkisi..

Herkes Öncelikle Kendini Çok sevsin ! Sonra sevmeyi vermeyi ve de karşılıksız olmayı seçsin.. aynadır insanoğlu..yansıttığını çeker bu hayatta !!!

Bu sebeple,
HAYATA TEKRAR TEKRAR TEŞEKKÜRLERİMLE..
HEPİNİZE SEVGİLER..

< Beni takip etmek isteyen siz dostlar,Lütfen İnstagram adreslerinizi eksiksiz ! bana  yazınız.ben size ulaşırım. teşekkürler.






18 yorum:

Adsız 8 Haziran 2016 03:29  

tekrar yazmaya başladığınızı görünce çok sevindim tarifleriniz ve gezi yazılarınızı zevkle okuyordum umarım artık bu kadar ara vermezsiniz
ben bir takipçinizim sanırım bir sağlık sorunu dolayısı ile yazamıyordunuz size çok çok geçmiş olsun inşallah güzel haberler alırsınız hayırlı ramazanlar hülya

Nilgün Torunoğlu 8 Haziran 2016 07:48  

Sevgili Nunu görmeden sevdiğim güzel insan , doğum günün kutlu olsun !
Dilerim sağlıklı mutlu ve keyifli nice nice yılları dostlarınla yaşarsın !
Hep buralarda ol e mi ?

TATESAL 8 Haziran 2016 09:24  

Hoşgeldin sultanım çok özlettin kendini...nice yaşlara nice yıllara, güzel yürekli üretken naif sevgi dolu harika muhteşem kadın....iyi olmanıza çok sevindim,hep sağlıkla hep huzurla dolu geçsin günleriniz yıllarınız,hayırlı ramazanlar...

Leylak Dalı 8 Haziran 2016 09:31  

Sana da, masalına da nice yaşlar Nunucum, tüm sevdiklerinle birlikte sağlıkla...

Gamze Esra Ersöz 8 Haziran 2016 10:58  

Hem size hem de blogunuza nice yıllar diliyorum :)

Unknown 8 Haziran 2016 12:11  

nice yaşlara nice yıllara...

butik pasta kurabiye kek malzemelerinede sitemize bakabilirsiniz.

www.pastacilikekipmanlari.com
www.pastacilikurunleri.com

Peritozu 8 Haziran 2016 12:19  

Nice güzel mutlu yaşlara :)

Çınar 8 Haziran 2016 18:05  


Işıl ışıl rengarenk gelmişsin bloguna bu kadar ardan sonra, hoşgeldinn. Yine gel sık gel artık e mi :)

Yeni yaşın şans mutluluk sağlık getirsin hayatına. Blogunun yeni yaşını da kutluyorum :)

Sevgiler canım

bir dilim bir tutam 9 Haziran 2016 10:39  

Sevgili Nunu maalesef sosyal medyadan nasibini alip aylardir sessiz kalan blogumun yorum kismina tanidik birinden gelen not beni cok mutlu etti...Hemen hemen ayni zamanalarda acmisiz blogumuzu...Seni kutluyorum..Nice yillara...Esine sana ve ogullarina saglikli gunler dilerim..Eski blog arkadasim hersey gönlünce olsun..

Aktuelmoda 14 Haziran 2016 10:20  

Sizi yeniden görmek ne güzel,sağlıklı nice yaşlarınız olsun inşallah,iyi olmanıza çok sevindim,neşeniz daim olsun,ne güzel yıllarca dostluğunuzu sürdürmüşsünüz..

nihal 16 Haziran 2016 09:10  
Bu yorum yazar tarafından silindi.
nihal 16 Haziran 2016 09:11  

Sevdiklerinizle nice güzel yıllarınız olsun inş. Sizi yeniden burda görmek çok güzel.. İstanbul aşkınıza, bağlılığınıza hayranım.. Sevgiler

mutfaktakizaman 16 Haziran 2016 09:39  

Canım uzunca aradan sonra Merhaba nice yıllarını olsun şirin blogunla😚😚

Mehmet Osman Çağlar 24 Haziran 2016 19:37  

Şimdi gördüm, geç kaldığımın farkındayım.

Başta sağlık ve mutlulukla nice uzun yıllara... aileye sevgilerimle

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri 11 Temmuz 2016 22:22  

Yeniden yazıyor olmanız ne güzel. Hep mutlu, hep sağlıklı ve güzel günler görün. Blogunuzun doğum günü kutlu olsun. :)

Adsız 13 Temmuz 2016 11:09  

Nunum ne cok sevindim seni yeniden boyle gördüğüme ❤️ Eski huysuzbalik yeni @yedincideniz İnstagram hesabım .. Öpüyorum .. sevgiler

Naime 13 Temmuz 2016 14:38  

Uzun zamandir masal sayfaniza bakmiyordum bugun birden aklima geldi sizden bir ses, selam almak ne guzel. Eger kabul ederseniz instagram takipciniz olmak isterim

Özlem Mertler 12 Eylül 2016 20:18  

Sevgili, güzel insan NuNu,

Bayramını en içten duygularımla kutluyorum. Özledim...

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP