YUMURTA ADAMLAR ( BİZİM EVİN ÜÇ ADAMI MESELA :))

>> 24 Aralık 2014 Çarşamba


















Yemek yapmayı hiç sevmem !!! Şaşırdınız biliyorum .Ama öyle ..
Mutfağıda sevmem !!!
iyice şaşkına döndünüz. AMA Bu da Gerçek !!
 Terapi alanım da öyle mutfak falan değildir benim !!
Yaşam için zaruri olmasa, mutfağa adım bile atmam ..
Ben hayatı  seçenlerdenim.. Hayat benim için illa dışarıdaki keşiflerim, öğrendiklerim bilgi ilgi alanımdır..

Ama mutakta böyle tontiş şeylere bayılıyorum :))) İşte bizim Masal  Evinin Üç Adamı :)))

Geçen sene bir kaç yabancı blogda  görüp not almışım , kısmet bu seneye oldu..
Sakın basit görüntüsüne aldanmayın bir hayli incelik ve zaman istiyor ..

Yeni yıl kahvaltılarınıza..tatlı yavrularınız veya torunlarınıza..daha olmadı benimkiler gibi koca bebek arkadaşlarınıza hazırlayıp, onların da  yemelere kıyamayıp epey seyretmelerini izlemek çok mutlu edecek sizi ...Bazen işin bu kısmı çok eğlenceli oluyor da... :))



YUMURTA ADAMLAR

dilediğiniz kadar  katı yumurta
dolmalık üzüm :gözler ve düğmeler için
havuç..burun ve şapka için  için
burgu peynir.. süpürgesi için
sıcak suya batırılmış ! maydanoz sapı : süpürgeyi bağlamak için
tahta şiş çubuklar: yumurtaları geçirmek için

Her yumurtanın altı ve üzeri düz olacak şekilde ince kalınlıkta  kesilir.
Şişler yumurtaya düzgünce geçirilip, tepelerine iki boy havuçtan şapka takılır
Resimdeki gibi üzümden gözler ve  düğmeler yapılır
En son olarak bugu peynirden süpürge yapılıp dikkatlıce ! yumurta adama eklenir.


0 yorum:

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP