RESSAM DOSTLARLA, BAHAR SOFRASI

>> 2 Mayıs 2011 Pazartesi










Ne güzel bir mayıs haftasındayız, çok önceden randevuların yazıldığı günün güzelliği, daha sabahın ilk ışıklarında belli etmişti bile kendini.
pencereyi açıyorum,ağaçların bol olduğu bir yer olduğundan onlarca kuş cıvıltısını dinlemeye bırakıyorum kendimi,bıcır bıcır kuş melodilerini dinlemeye doyamıyorum.
Hazırlıklarım için güne başlıyorum, ressam olan arkadaşıma gideceğiz, geçenlerde ,onun için seçtiğim ayaklı bir servis tabağı beğenmiştim, içine tazecik yaptığım cupcakeleri diziyorum, görselliği ön planda tutup, hazırlığı bitiriyorum. Sonra sitenin bahçesin de otoparkta diğer ressam olan arkaadşımı bekliyorum, öyle güzel leylaklar, erguvanlar açmış ki, 2 poz çekiveriyorum.. Ben dikmiştim çünkü.

Ve arkadaşım geliyor, uzanıyoruz yollara.
Çokça aylar sonra ,Sevgili Nilgün arkadaşımı evinde ziyaret edeceğim, en son Biliyorsunuz Ekolojik fuara ve Galata kulesine beraber gitmiş , sizlerle paylaşmıştık o günü.
Aktif iş hayatına, yıllarca başarıyla sürdürdüğü Lıons başkanlığıda eklenince, kendine çok zaman ayıramaz olmuştu,Emeklilik hayatından sonra kendini resme adadı, kurslar, özel hocalar derken bugünlere dek geliverdi.
Yukarıdaki resimler, halen tamamlayamadığı düzeltmelerin olduğu yeni tabloları, ben yinede yayınlamak istedim.
Kahveleri içip, daha sonra zarif çay masasında, akşamın karanlıklarını gördüğümüz saate kadar derin sosyal konulara dala çıka özlem giderdik.
Veda ederken güzelim 3 renkli sebzeli böreği,poğaçası, irmik tatlısı ve börülce salatasıda hala damağımızdaydı.
Minik muzlu keklerde benden naçizane bir çeşni olarak eşlik etti soframıza.
Tarifi burada..

HEPİMİZE DOSTLARLA BULUŞACAĞIMIZ KEYİFLİ SOFRALAR DİLİYORUM
SEVGİLER.

2 yorum:

NzlGl 12 Ağustos 2011 12:56  

Resimler çok güzel gerçekten...Ama aklım sofradakilerde kalmadı değil:))))))))))

Bir Dut Masalı - nUnU 12 Ağustos 2011 13:11  

nazlım merhaba canımm )))))
sanata olan sevgim benimde sonsuz..
dediğin gibi sofralarda sonsuz sevgimin en büyük yerini kaplamakta halen ve halen..!!!
:)))))

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP