SAHAN KÖFTE

>> 24 Eylül 2009 Perşembe




SAHAN KÖFTESİ,

Patates, çarliston biber, domates, tuz. 2sb su.

500 gr köftelik kıyma, 1 rendelenmiş soğan, 1 ekmek içi, tuz karabiber, kimyon, ile yoğrularak köfteler hazırlanır.

Diğer yandan ayıklanıp, halka dilimlenen patatesler tencereye sırayla dizlir.
Aralarına dilimlenmiş domatesler konur.
en üzerine köfteler konup biberler sıralanır. 2 rendelenmiş domates, su ve 1 çay kaşığı salça ile sos hazırlanıp üzerine gezdirilir.
Kekik serperek pişirilir.
AFİYET OLSUN.
not: ben köfteleri önceden teflonda az pişirerek uyguluyorum. patates ve sebzeler çiğden olacak !!!
izmir köfteden farkı ise, kızarmadan, çiğ pişmesidir.

6 yorum:

pelince 26 Eylül 2009 23:21  

Nunucum döktürmüşsün yine,hangi tarife yorum yazsam şaşırdım.. hepsi enfes olmuş,ellerine sağlık.. ne çok severim köfteli patatesi.bende senin tam tersini yapıyorum ...patatesleri hafif kızartıyorum,köfteleri çiğden koyuyorum.. tersim işte :)

ellerine sağlık..

mutlu pazarlar ..

Bir Dut Masalı - nUnU 26 Eylül 2009 23:23  

afiyetler olsun canım..
sen iyisini bilirsin elbette..

Ferkay 27 Eylül 2009 01:09  

Nunum ellerine sağlık canım pek de severim İzmir köfteyi. Kızatılmamasıda ayrı güzel.
Sevgiler.

Bir Dut Masalı - nUnU 27 Eylül 2009 08:23  

haklısın feraycığım.
afiyetler olsun canım..
sevgiler.

Şehnaz 27 Eylül 2009 13:15  

nunucum harikasın.bende yarın ne yapsam diye düşünürken harika bir tarifle karşıma çıktın.ellerine sağlık......

Bir Dut Masalı - nUnU 27 Eylül 2009 17:07  

şehnaz canım afiyetler olsun..
şimdiden eline sağlık..
iyi haftalar..

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP